از استقلال و پرسپولیس بازی جذابی خواهیم دید

فرزاد آشوبی بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس :

فرزاد آشوبی بازیکن پیشین تیم‌های پرسپولیس و استقلال درباره برگزاری دربی ۱۰۴ تهران و شرایط سرخابی‌ها در آستانه بازی روز چهارشنبه اظهار داشت: شرایط به گونه‌ای است که کادر فنی دو تیم باید بازیکنان را برای رقابت در لیگ برتر و لیگ نخبگان به لحاظ ذهنی آماده کنند.

از استقلال و پرسپولیس بازی جذابی خواهیم دید

فرزاد آشوبی بازیکن پیشین تیم‌های پرسپولیس و استقلال درباره برگزاری دربی 104 تهران و شرایط سرخابی‌ها در آستانه بازی روز چهارشنبه اظهار داشت: شرایط به گونه‌ای است که کادر فنی دو تیم باید بازیکنان را برای رقابت در لیگ برتر و لیگ نخبگان به لحاظ ذهنی آماده کنند. شرایط برای دو تیم فرق می‌کرد، استقلال مقابل نساجی قرار گرفت که برای شکست آبی‌پوشان و فرار از قعر جدول انگیزه زیادی داشت. آبی‌پوشان هم موقعیت‌های زیادی داشتند، ولی نتوانستند استفاده کنند و کارشان سخت شد. در مقابل اما پرسپولیس با آرامش بیشتری بازی کرد و از شروع بازی قدرت خود را به آلومینیوم دیکته کرد. به نظر من یکی از اتفاقات مثبت بازی پرسپولیس گلزنی علیپور بود که می‌تواند شروع گلزنی‌های او در بازی‌های آینده باشد.
آشوبی در پایان درباره بازی روز چهارشنبه سرخابی‌ها در اراک گفت: با توجه به تغییراتی که استقلال و پرسپولیس داشتند و همینطور بازیکنان خارجی و با کیفیتی که در این دو تیم حضور دارند، پیش‌بینی من این است که یک بازی تهاجمی و جذاب را از دو تیم شاهد باشیم. پرسپولیس در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارد و گاریدو هم شناخت خیلی خوبی از تیمش پیدا کرده است و می‌خواهد در نخستین دربی خود پیروز باشد. از سوی دیگر هم جواد نکونام بعد از اتفاقات چند روز اخیر دنبال نتیجه‌گیری است و می‌خواهد نخستین بردش در دربی را روی نیمکت استقلال تجربه کند تا فشار را از روی خودش و بازیکنانش بردارد. مطمئناً دربی جذابی را شاهد خواهیم بود.