لزوم تمركز مضاعف بر تكمیل پروژه‌های عمرانی شهرداری قدس

دبیر شورای اسلامی شهر قدس ضمن تقدیر از عملکرد مجموعه مدیریت شهری در میزبانی شهرقدس از مسابقات آسیایی، بر تمرکز مضاعف بر تکمیل پروژه‌های عمرانی شهرداری قدس تاکید کرد.

شهرستان قدس-مژگان علیقارداشی
دبیر شورای اسلامی شهر قدس ضمن تقدیر از عملکرد مجموعه مدیریت شهری در میزبانی شهرقدس از مسابقات آسیایی، بر تمرکز مضاعف بر تکمیل پروژه‌های عمرانی شهرداری قدس تاکید کرد.
محمدباقر قیومی ‌گفت:پروژه‌های مختلفی در سطح شهر به صورت همزمان در حال اجراست که می‌بایست طبق زمان‌بندی مشخص به بهره‌برداری برسد تا شهروندان بتوانند از مزیت آنها بهره‌مند شده و به موازات آن خادمین و نمایندگان مردم طعم شیرین خدمتگزاری را بچشند.
 قیومی افزود: در حال حاضر، برگزاری این رویداد بزرگ و تاریخی ورزشی در شهرقدس غالب توجهات را به خود جلب کرده که بخشی از آن مورد قبول است اما باید در تمامی زمینه‌ها فعال و پویا بود تا علاوه بر کسب رضایتمندی قشر جوان و ورزش‌دوست، موجبات جلب رضایت سایر شهروندان را نیز در حوزه های مختلف مدیریت شهری فراهم نماییم که این امر جز با نگاه و توجه عادلانه به تمامی پروژه‌های در دست اقدام میسر نخواهد شد.
دبیر شورای اسلامی شهرقدس ضمن اشاره به بازدید میدانی از روند تکمیل استخر دوقلوی سرخه‌حصار تصریح کرد:این پروژه به عنوان یک اقدام ماندگار برای نسل های آینده در شهرقدس محسوب می‌شود که لازم است در کنار سرعت عمل، تمامی موارد و استانداردها در آن رعایت شود تا آیندگان نیز بتوانند تا چند سال دیگر بدون نیاز به هزینه بازسازی به نحو احسن از این مکان تفریحی ورزشی استفاده کنند. لذا لازم است با افزایش نظارت بر اقدامات اجرایی، علاوه بر هدررفت هزینه و بیت المال موجبات ساخت مجموعه ای با استانداردهای لازم را فراهم کنیم.
دبیر شورای اسلامی در پایان نطق پیش از دستور خود بر نظارت بیشتر در بحث سر رسید قراردادهای شهرداری و ارسال به موقع لوایح به شورا تاکید کرد.