تجهیز تمامی زمین‌های خاکی تبریز به چمن مصنوعی

شهردار تبریز:

با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز، مدیرکل ورزش و جوانان استان، مدیرعامل باشگاه تراکتور آذربایجان زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تلاش با ۵ میلیارد تومان هزینه به بهره‌برداری رسید.

تبریز-توفیقی
با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز، مدیرکل ورزش و جوانان استان، مدیرعامل باشگاه تراکتور آذربایجان زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تلاش با ۵ میلیارد تومان هزینه به بهره‌برداری رسید.
پروژه زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تلاش با حضور حجت‌الاسلام سید کاظم زعفرانچی‌لر و یاسین بجانی از اعضای شورای اسلامی شهر، یعقوب هوشیار شهردار تبریز، حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان، سعید مظفری‌زاده مدیرعامل باشگاه تراکتور آذربایجان و جمعی از شهروندان با هزینه ۵ میلیارد تومانی به بهره‌برداری رسید.
پروژه زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تلاش در محدوده شهرداری منطقه ۱۰ تبریز واقع است و توسط معاونت فنی عمرانی شهرداری تبریزبا هدف توسعه زیرساخت‎های ورزشی و همچنین افزایش سرانه ورزشی تبریز اجرا و به بهره برداری رسید.
یاسین بجانی، عضو شورای اسلامی شهر در آیین بهره‌برداری از این زمین مصنوعی اظهار کرد:دغدغه اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر از ابتدای کار سلامت و نشاط جامعه و احیای ورزش تبریز در رشته‌های مختلف بود.
وی افزود:اولین اقدام احیای ورزش تبریز، تشکیل کمیسیون ورزش و جوانان و شرکت باشگاه ورزشی شهرداری تبریز بود.
بجانی با اشاره به ضرورت ورود شهرداری تبریز در توسعه زیرساخت‌های ورزشی شهر اعلام کرد:اداره کل ورزش و جوانان استان علی‌رغم زحمات زیادی که در توسعه زیرساخت‌های ورزشی متحمل می‌شود، محدودیت منابع دارد و ورود شهرداری در این حوزه ضروری بود.
وی با بیان اینکه شهردار تبریز اقدامات شاخصی در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدماتی و رفاهی دارد، یادآور شد:شهردار تبریز در حوزه توسعه زیرساخت‌های ورزشی برنامه‌ریزی جامعی دارد و همراستا با اداره کل ورزش و جوانان اقدام به توسعه زیرساخت‌های ورزشی شهر کرده است.
این عضو شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد:تحقق شور و نشاط اجتماعی در سطح شهر با توسعه زیرساخت‌های ورزشی محقق می شود که این مهم در دوره ششم شورای اسلامی شهر انجام یافته است.
وی اذعان داشت:با بهره‌برداری پروژه‌های ورزشی در نقاط مختلف شهر، شاهد برچیده شدن کمپ‌های ترک اعتیاد و کاهش بزه‌های اجتماعی خواهیم بود.
یعقوب هوشیار شهردار تبریز نیز در این مراسم اظهار کرد:زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تلاش جزو مطالبات اصلی ساکنین این محل بود که امروز این خواسته مردمی تحقق یافته و به بهره‌برداری رسید.
وی با بیان اینکه منطقه ۱۰ شهرداری جزو مناطق مستعد ورزش تبریز است، افزود:با توجه به بروز استعدادهای ورزشی مختلف در این منطقه، علاوه بر زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تلاش ، چهار پروژه ورزشی دیگر نیز در این منطقه در دست احداث است که به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.