پرداخت ۶۳۹ میلیارد و ۵۲۲ میلیون تومان کمک معیشت در نیمه اول سال ۱۴۰۳

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خبر داد؛

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان ، از پرداخت ۶۳۹میلیارد و ۵۲۲میلیون تومان کمک معیشت به مددجویانی گلستانی درنیمه اول سال ۱۴۰۳خبر داد.

گرگان-قهرمان
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان ، از پرداخت ۶۳۹میلیارد و ۵۲۲میلیون تومان کمک معیشت به مددجویانی گلستانی درنیمه اول سال ۱۴۰۳خبر داد.
عیسی بابائی، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت:در شش ماهه اول سال ۶۳۹میلیارد و ۵۲۲میلیون تومان کمک معیشت برای ۷۷هزار و ۹۳۸ خانوارتحت حمایت این نهاد ، پرداخت شد
بابائی افزود:کمیته امداد به منظور بهبود وضعیت زندگی خانواده ها و جبران بخشی از نیازهای مددجویان تحت حمایت ماهیانه مبلغی به عنوان کمک معیشت به آنها پرداخت می نماید.
وی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور در سال‎های اخیر گفت:کمیته امداد ، برای کمک ویاری رساندن در امر معاش نیازمندان درشرایط موجود ، علاوه بر پرداخت کمک معیشت به آنها، خدمات حمایتی، درمانی ، فرهنگی ، ساخت و تعمیر مسکن ، کمک هزینه جهیزیه و تسهیلات قرض الحسنه و اشتغالزایی نیز به اقشار آسیب پذیر ارائه می دهد، تا گره گشای مشکلات آنان باشد.
بابائی تصریح کرد:هم اکنون ۸۱ هزار و ۲۵۴خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۴۷ هزار و ۸۶۲ نفر تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که از این تعداد۶۱ درصد با جمعیتی بالغ بر  ۴۹ هزار و ۵۲۳ خانوار ، زن سرپرست هستند.
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان، اظهار کرد:تمامی خدمات کمیته امداد ، با هدف بهبود وضعیت معیشتی و توانمندسازی خانواده های تحت حمایت این نهاد ارائه می‎گردد ، زیرا رسیدگی و خدمت به خانواده های نیازمند ، وظیفه بزرگ و خطیری است که کمیته امداد تاکنون به خوبی توانسته از عهده این مهم برآید، اما همچنان نیازمند اقدامات اساسی است.