منتظر بازی با قطر بودیم

سعید عزت اللهی هافبک تیم ملی فوتبال ایران :

سعید عزت اللهی هافبک تیم ملی فوتبال ایران در خصوص بازی امروز تیم ملی مقابل قطر گفت : فکر می‌کنم شرایط تیمی خوب است. بازی سختی مقابل تیم ازبکستان داشتیم که از قبل هم پیش بینی می‌کردیم با توجه به پیشرفتی که این تیم در سال‌های اخیر داشت مطمئن بودیم کار برای ما سخت می‌شود.

منتظر بازی با قطر بودیم

سعید عزت اللهی هافبک تیم ملی فوتبال ایران در خصوص بازی امروز تیم ملی مقابل قطر گفت :  فکر می‌کنم شرایط تیمی خوب است. بازی سختی مقابل تیم ازبکستان داشتیم که از قبل هم پیش بینی می‌کردیم با توجه به پیشرفتی که این تیم در سال‌های اخیر داشت مطمئن بودیم کار برای ما سخت می‌شود.
بازیکن تیم ملی ایران تاکید کرد: تمام وجود خودمان را به کار می‌گیریم تا روزنه‌ای به دروازه حریفان پیدا کنیم. به هر حال سخت است ولی آنچه مسلم است بازی به بازی سعی می‌کنیم نقطه ضعف‌های خود را برطرف کنیم. تمام تیم‌ها نقاط ضعف و قوت دارند و ما هم آنالیز می‌کنیم تا بهتر شویم.
او درباره انگیزه برای پیروزی مقابل قطر با توجه به شکست در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا گفت: تک تک بازیکنان حاضر در همان تورنمنت و حتی هواداران منتظر این لحظه بودند تا بار دیگر بازی کنیم. در این دو روز تمام تمرکز خودمان را روی این بازی گذاشتیم تا با صد درصد قوا آماده این بازی شویم چون این یک جنگ است و مطمئن باشید با تمام وجود بازی می‌کنیم تا پیروزی کسب کنیم.
عزت الهی در پایان درباره عدم حضور سامان قدوس به عنوان زوج او در میانه میدان خاطرنشان کرد: به هر حال فکر می‌کنم در بحث ملی این موضوعات مطرح نیست. تک تک بازیکنانی که در تیم ملی هستند بهترین‌های پست خودشان هستند. روز بازی هم مطمئن هستم هر کس که سرمربی صلاح بداند می‌آید و عملکرد خودش را انجام می‌دهد.