واسعی یا دفاع‌چپ‌معروف؟

آخرین‌خرید استقلال؛

تیم استقلال تهران از ششمین خرید لیگ برتری خود نیز رونمایی کرد تا این تنها و تنها یک جای خالی برای پر کردن سهمیه لیگ برتری در روزهای آتی نقل و انتقالات داشته باشد.


تیم استقلال تهران از ششمین خرید لیگ برتری خود نیز رونمایی کرد تا این تنها و تنها یک جای خالی برای پر کردن سهمیه لیگ برتری در روزهای آتی نقل و انتقالات داشته باشد.
 سعید واسعی ؛ آخرین خرید؟
هافبک مشهدی تیم پیکان از ابتدای فصل نقل و انتقالات در تیررس باشگاه استقلال بود و مذاکراتی هم با او صورت گرفت و این بازیکن هم طی مصاحبه هایی از علاقه خودش و باشگاه استقلال برای به سرانجام رسیدن قرارداد سخن گفت. تنها مشکل شکل گیری قرارداد مابین باشگاه استقلال و سعید واسعی درخواست مبلغی از سوی باشگاه پیکان به عنوان رضایتنامه بود که با توجه به پرواز تیم استقلال به قطر و حضور در رقابت‌های آسیایی این موضوع تا بازگشت آبی‌ها از این رقابت‌ها بدون هیچ پیشرفتی مسکوت باقی ماند .
حذف از رقابت های آسیایی و اخراج احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه باعث شد تا باز هم ماجرای سعید واسعی بدون تغییر باقی بماند و مذاکرات ادامه نیابد اما آرش برهانی در مصاحبه ای اعلام کرد که کادرفنی جدید استقلال برای جذب واسعی علاقه‌مند است تا به نظر برسد این بازیکن پس از کش و قوس های یک ماهه به اردوی آبی پوشان اضافه شود.
 سورپرایز ویژه؟ یک دفاع چپ معروف
علیرغم آنکه برهانی از سعید واسعی به عنوان آخرین هدف استقلال در فصل نقل و انتقالات سخن گفت، اما احتمال فسخ قرارداد هروه میلیچ دفاع چپ آبی‌ها باعث شده تا کادرفنی برای جذب یک بازیکن در این پست احساس نیاز شدید کند و حتی برای یک خرید جنجالی آماده شود. البته اگر مسئولان تیم استقلال بتوانند پول میلیچ را پرداخت و او را به بازگشت راضی کنند ، سعید واسعی به باشگاه استقلال خواهد پیوست اما اگر این اتفاق رخ ندهد یک دفاع چپ معروف به جمع آبی ها اضافه خواهد شد که می تواند جنجالی ترین نقل و انتقال لیگ بیستم نیز نام گیرد.