آغاز امتحانات دانشگاه صنعتی شریف از ۲۲ دی

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف با بیان اینکه به ورودی‌های جدید این دانشگاه واحدهای درسی کمتری تعلق می‌گیرد، گفت: ‌امتحانات نیمسال جدید دانشجویان از ۲۲ دی ماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف با بیان اینکه به ورودی‌های جدید این دانشگاه واحدهای درسی کمتری تعلق می‌گیرد، گفت: ‌امتحانات نیمسال جدید دانشجویان از 22 دی ماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
عماد‌الدین فاطمی‌زاده معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه برای امتحانات میان ترم زمانبندی خاصی وجود ندارد و هر یک از اساتید در زمان‌های مختلف به برگزاری امتحانات می‌پردازند، گفت: به ورودی‌های جدید دانشگاه صنعتی شریف با توجه به اینکه با تاخیر، تحصیل خود را آغاز می‌کنند واحدهای درسی کمتری تعلق می‌گیرد و همچنین کلاس‌های آموزشی آنها از هفته‌ای دو جلسه به هفته‌ای سه جلسه افزایش پیدا خواهد کرد.
  امتحانات دانشجویان به طور کلی از ۲۲ دی ماه تا ۵ بهمن به صورت برخط برگزار خواهد شد
وی افزود:امتحانات دانشجویان به طور کلی از ۲۲ دی ماه تا ۵ بهمن به صورت برخط برگزار خواهد شد و همچنین امتحانات میان ترم بر اساس زمانبندی اساتید برگزار می‌شود.
 آغاز ثبت‌نام دانشجویان برای نیمسال تحصیلی ترم آینده از ۸ بهمن ماه
معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف تصریح کرد:‌ ثبت‌نام دانشجویان برای نیمسال تحصیلی ترم آینده از ۸ بهمن ماه آغاز خواهد شد. دانشجویان باید از این تاریخ نسبت به تکمیل اطلاعات هویتی خود در سایت دانشگاه اقدام کنند.