لغو تمامی تحریم‌ها و راستی‌آزمایی آن مطالبه ملی است

آیت‌الله رئیسی:

رئیس قوه قضائیه گفت: لغو تمامی تحریم‌ها و راستی آزمایی آن، مطالبه ملی است و این مطالبه ملی نباید دستاویز دعواهای سیاسی شود.

لغو تمامی تحریم‌ها و راستی‌آزمایی آن مطالبه ملی است

رئیس قوه قضائیه گفت: لغو تمامی تحریم‌ها و راستی آزمایی آن، مطالبه ملی است و این مطالبه ملی نباید دستاویز دعواهای سیاسی شود.
به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، آیت ‎الله  سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضائیه با تبریک میلاد با سعادت دومین اختر تابناک امامت و ولایت، امام حسن مجتبی (ع)، «کرامت» را از مهم‌ترین آموزه‌های آن حضرت برای بشریت دانست.
وی افزود: شرایط کرونایی اقتضا می‌کند که کارکنان همه ادارات خصوصاً همکاران دستگاه قضا بدانند که از وظایف مهم اسلامی و ملی و اداری این است که کار مردم را به موقع انجام دهیم تا مجبور به مراجعه دوباره و غیرضروری افراد نباشند.
رئیس دستگاه قضا با تقدیر از همت مضاعف همکاران قضائی در ایام کرونایی برای رسیدگی به پرونده‌ها و کار مردم متذکر شد: امروز راهبرد دشمن ایجاد یأس و ناامیدی و راهبرد ما ایجاد امید است تا مردم احساس کنند کارشان در ادارات و سازمان‌ها به سهولت و سرعت انجام می‌شود.
رئیسی تأکید کرد: وقتی یک خانم یا آقایی برای تظلم خواهی به یک واحد قضائی مراجعه می‌کند، نباید دغدغه دیگری بر رنج و دغدغه‌اش اضافه شود، بلکه باید مشکل او را در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف کنیم.
وی تصریح کرد: امروز ما توان و امکانات حل مشکلات و رفع ظلم از آنها را داریم و این ظرفیت‌ها باید به موقع و در زمان خودش به کار گرفته شود تا کار مردم زودتر انجام شود و امیدواری در جامعه افزایش یابد.
رئیسی افزود: دست قدرت خدا یاور همه کسانی است که در مسیر الهی حرکت می‌کنند و توجه به آیات و امدادهای الهی انسان را در دفاع از ارزش‌های الهی استوارتر می‌کند تا بداند ایستادگی و مقاومت او را به هدفش می‌رساند و می‌تواند گشایش ایجاد کند. رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه امروز لغو همه تحریم‌ها و راستی آزمایی آن یک مطالبه ملی است و این مطالبه نباید دستاویز دعواهای سیاسی و وقت‎کشی شود، به کسانی که مسئول پیگیری و تحقق این مطالبه هستند متذکر شد که به طرف مقابل اجازه وقت‎کشی ندهند.