تصویب ۲۷۸ رشته در دانشگاه‌های علمی کاربردی لرستان

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان:

تصویب ۲۷۸ رشته در دانشگاه‌های علمی کاربردی لرستان



رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: سال جاری
۲۷۸ رشته برای مراکز علمی کاربردی استان تصویب شده ‏است.‏
به گزارش ايسنا، دکتر ایرج نیک‌پی، در گردهمایی رؤسای مراکز آموزشی علمی ـ کاربردی لرستان که در جهاد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد:یکی از از موارد مهمی که باید در دانشگاه‌ها به آن توجه شود، ارائه رشته‌های مهارتی و توجه آن به نیاز بازار کار است.
وی ادامه داد: این موضوع در دانشگاه علمی کاربردی به وضوح دیده می‌شود و این دانشگاه توانسته ارتباط موثری با صنعت برقرار کرده است.
نیک‌پی افزود: در سال جاری دوره‌های زیادی را نسبت به سنوات گذشته داریم که باید همت کرده و در نحوه جذب دانشجو همفکری ‏داشته باشیم.‏رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان عنوان کرد: امکانات و ظرفیت‌های خوبی در جهاد دانشگاهی وجود دارد که شاهد ‏حرکت رو به رشد در آن هستیم.‏وی افزود: سال گذشته ۲۵ درصد افزایش کمی در زمینه جذب داشتیم که امسال باید بیشتر از آن باشد.‏

مهلت ثبت‌نام در چهاردهمین جشنواره
علامه حلی (ره)تمدید شد
مهلت ثبت‌نام در چهاردهمین جشنواره علامه حلی تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ تمدید شد، در این دوره برای نخستین‌بار، بخش آثار علمی اساتید به عنوان یکی از بخش‌های جانبی جشنواره راه‌اندازی شد.
به گزارش دانشجو، با تصویب شورای سیاستگذاری جشنواره
علامه حلی (ره)، مهلت ثبت‌نام در چهاردهمین جشنواره علامه حلی تمدید شد. طلاب خواهر و برادر زیر ۳۵ سال تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ فرصت دارند ثبت‌نام خود در این دوره از جشنواره تکمیل نمایند.
لازم به ذکر است که تاریخ یاد شده به هیچ‌وجه قابل تمدید نخواهد بود.
همچنین، در این دوره برای نخستین‌بار، بخش آثار علمی اساتید به عنوان یکی از بخش‌های جانبی جشنواره با شرایط زیر راه‌اندازی شده است:
الف) اساتید بایستی دارای کد استادی (در حوزه برادران) یا مجوز تدریس (در حوزه خواهران) باشند.
ب) شرط سنی اساتید تا ۵۰ سال است؛ (متولدین ۱۳۵۰/۰۱/۰۱ و پس از آن)
ج) در سال شروع، تنها آثار اساتیدی پذیرش می‌شود که مجوز تدریس در سطوح ۱و۲و۳ حوزه‌های علمیه برادران و سطوح ۲ و ۳ حوزه‌های علمیه خواهران را داشته و هنگام شرکت در جشنواره، به تدریس در این سطوح اشتغال داشته باشند.
د) در سال شروع تنها مقالات اساتید و کتب چاپ‌شده در چهار سال اخیر آن‌ها پذیرش می‌شود.
ه) آثار ارسالی به جشنواره نباید پیش از این به همایش‌های مشابه مانند کتاب سال حوزه و کتاب سال بانوان ارسال شده باشد.