یورگن لوکادیا ، پایان دغدغه های پرسپولیس و گل محمدی ؟!

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ، در فاصله ۸ روز مانده به شروع لیگ برتر هنوز در انتظار مدیران باشگاه برای جذب مهاجم خارجی لحظه شماری می کند .

یورگن لوکادیا ، پایان دغدغه های پرسپولیس و گل محمدی  ؟!

 


یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ، در فاصله 8 روز مانده به شروع لیگ برتر هنوز در انتظار مدیران باشگاه برای جذب مهاجم خارجی لحظه شماری می کند .
گفتنی است ، پس از نزدیک شدن چندباره اسم کاسیانو مهاجم برزیلی شاغل در تیم ویزلا پرتغال به باشگاه پرسپولیس، در نهایت مصدومیت و بالارفتن چندباره قیمت این بازیکن باعث شد تا حضور او در جمع قرمزها منتفی شود.
بعد از این اتفاق یحیی گل‌محمدی در گفتگو با خبرنگاران از ضرورت جذب یک مهاجم خارجی صحبت کرد و به نوعی موفقیت تیمش در نقل و انتقالات را در گرو خرید یک مهاجم بین المللی دانست تا مدیرعامل پرسپولیس برای خرید مهاجم تلاش بیشتری انجام دهد.
در این راستا به نظر می رسد پافشاری یحیی گل‌محمدی روی جذب مهاجم خارجی با کیفیت جواب داده و به زودی شاهد حضور یک مهاجم باکلاس اروپایی در تهران خواهیم بود.
 از شواهد پیداست ، بازیکن مورد نظر پرسپولیس ، یورگن لئوناردو لوکادیا، مهاجم 28 ساله‌ی اهل هلند بازیکنی است که صحبت‌های اولیه را با باشگاه پرسپولیس انجام داده و در حال حاضر محتمل‌ترین گزینه برای تقویت خط حمله پرسپولیس به شمار
 می‌رود.
مهاجم 186 سانتی‌متری فصل گذشته بوخوم که عمده دوران فوتبالش را در پی‌اس‌وی آیندهوون پشت سر گذاشته، پس از انجام 175 بازی و به ثمر رساندن 63 گل برای آیندهوون، در قراردادی 17 میلیون یورویی در سال 2018 به برایتون پیوست تا در کنار علیرضا جهانبخش، دومین خرید آن فصل برایتون از لیگ اردیویسه باشد. با این حال، این بازیکن بعد از یک فصل حضور در برایتون و گلزنی برابر آرسنال و اورتون، به تیم‌های هافنهایم آلمان و اف سی سینسیناتی آمریکا قرض داده شد. او در دوازده بازی برای هافنهایم، چهار گل و یک پاس گل ثبت کرد و در لیگ MLS هم طی 27 بازی، سه گل برای اف سی سینسیناتی به ثمر رساند و سرانجام با پایان قراردادش با برایتون، بعد از ثبت شش گل و سه پاس گل در مجموع 46 بازی برای این تیم، به عنوان بازیکن آزاد به بوخوم پیوست تا این تیم را در بوندسلیگا همراهی کند.
هرچند حضور لوکادیا در بوخوم در یک نیم‌فصل خلاصه شد، اما این مهاجم باکیفیت هلندی در 13 بازی برای این تیم دو گل زد و یک پاس گل داد. نکته جالب در خصوص این بازیکن اما، گلزنی برابر دورتموند و بایرن مونیخ، دو غول فوتبال آلمان در فصل گذشته بود که با پیروزی‌های چهار بر دو برابر بایرن و چهار بر سه برابر زنبورها همراه
 شد.
لوکادیا هلندی که سابقه حضور در رده‌های جوانان و نوجوانان و دعوت به اردوی تیم ملی بزرگسالان هلند را هم در کارنامه دارد، در صورت حضور در پرسپولیس می‌تواند دغدغه‌های سرمربی را در خط حمله به طور کامل برطرف کند و از طرفی دیگر، بعد از مانوئل فرناندز خرید سپاهان، یکی دیگر از بمب‌های نقل و انتقالات فوتبال ایران لقب بگیرد.