پور علی گنجی و مسئولیتی بس دشوار

واقعیت این است : سطح انتظارات هواداران پرسپولیس از مرتضی پور علی گنجی مدافع جدید این تیم بسیار بالا است . چرا ؟

پور علی گنجی و مسئولیتی بس دشوار

 

 


محمد سلطان محمدی
واقعیت این است :
سطح انتظارات هواداران پرسپولیس از مرتضی پور علی گنجی مدافع جدید این تیم بسیار بالا است .
چرا ؟
پاسخ به این سوال آسان است .
با بازنشستگی سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس ، یقینا در فصل جدید لیگ برتر ، وظیفه رهبری بازیکنان خط دفاعی این تیم به یک مهره تازه وارد اما با تجربه واگذار شده است.
گفتنی است ،  خط دفاعی پرسپولیس در تابستان امسال تغییرات زیادی را به خود دیده و پس از خداحافظی سید جلال حسینی از میادین،
علیرضا ابراهیمی، سعید آقایی، رامین رضاییان، منوچهر صفروف و علی شجاعی نیز از پرسپولیس جدا شدند تا تغییرات عمده‌ای در خط دفاعی رخ دهد.
پرسپولیسی ها  با جذب مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، محمدمهدی احمدی و دانیال اسماعیلی‌فر بازیکنان قابلی را برای فصل آینده به خدمت گرفتند و البته کنار آنها علی نعمتی، وحدت حنانوف و فرشاد فرجی نیز در دسترس کادرفنی برای حضور در قلب خط دفاعی قرار
دارند.
با این وجود رسیدن به زوج دفاعی ثابت و موفق اتفاق بسیار مهمی است که پرسپولیس فصل گذشته در آن ضعف داشت و تا هفته آخر نیز بارها خط دفاعی این تیم دستخوش تغییر شد. از تمرینات و بازی‌های دوستانه اخیر سرخ‌ها می‌توان پیشبینی کرد مرتضی پورعلی‌گنجی یکی از مهره‌های ثابت فصل بیست و دوم پرسپولیس است.
پورعلی‌گنجی که با پوشیدن شماره ۸ سرخ‌ها برای اولین بازی رسمی با پیراهن پرسپولیس لحظه شماری می‌کند خیلی زود به مهره قابل اتکای گل‌محمدی تبدیل شده است. او در زمین مدام با مدافعان دیگر صحبت و آنها را راهنمایی می‌کند و خودش نیز علاوه بر زدن توپهای هوایی برای بازیسازی از عقب زمین تلاش می‌کند.