محمد محبی ، همان بازیکن دلخواه ساپینتو

از شواهد پیداست مذاکرات باشگاه استقلال و باشگاه سانتاکلارا برای جذب محمد محبی به نتیجه رسیده است و این بازیکن به زودی پیراهن استقلال را برتن خواهد کرد.

محمد محبی ، همان بازیکن دلخواه  ساپینتو

از شواهد پیداست مذاکرات باشگاه استقلال و باشگاه سانتاکلارا برای جذب محمد محبی به نتیجه رسیده است و این بازیکن به زودی پیراهن استقلال را برتن خواهد کرد.
شایان ذکر است که ،  محمد محبی که دو فصل دیگر با تیم سانتا کلارا قرارداد دارد و در تمرینات و بازی های دوستانه اخیر این تیم درخشان ظاهر شد. او حتی در مصاف با ریوآوه زننده یکی از گل های تیمش بود و در تورنمنتی که منجر به قهرمانی تیمش شد در بازی پایانی پاس گل داد اما به نظر می رسد او باید راه بازگشت به تیم استقلال را در پیش بگیرد ، چرا که باشگاه سانتاکلارا جانشین او را معرفی کرده است .بر اساس اعلام سایت باشگاه سانتا کلارا وینگری که قرار است در فصل جدید بازی ها به جای محمد محبی در ترکیب تیم سانتا کلارا بازی کند یک وینگر 25 ساله پرتغالی است که در هر دو سمت بازی می کند. او متولد لیسبون است و فصل گذشته یکی از بازیکنان کلیدی تیم سی دی مافرا بشمار می رفت. او در 24 بازی برای این تیم 5 گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد. این بازیکن البته در تعطیلات ژانویه راهی اسلواکی شد و برای تیم FC DAC بازی کرد اما حالا در بازگشت به پرتغال وارد لیست سانتا کلارا شد و باشگاه به صورت رسمی به او خوش آمد گفت. این خرید بدین معنی است که باشگاه سانتاکلارا با جدایی محمد محبی موافقت کرده است و این بازیکن در روزهای آینده به تیم آبی ملحق خواهد شد.
البته محمد محبی دو فصل دیگر با سانتا کلارا قرارداد دارد و به نظر می رسد حضور او در تیم استقلال به مدت یک فصل و به عنوان بازیکن قرضی است. به نظر می رسد یکی از انگیزه های بازگشت این بازیکن به تیم استقلال قرار گرفتن دوباره در لیست تیم ملی در جام جهانی است. در این صورت او می تواند در فصل آینده بازگشت قوی تری به ترکیب تیم سانتا کلارا و لیگ برتر پرتغال داشته باشد.  محمد محبی فصل گذشته در لیگ برتر پرتغال نمایش خوبی در برابر بنفیکا داشت و دروازه این تیم را باز کرد و ساپینتو شناخت خوبی از این بازیکن دارد و از روز ابتدایی حضور در راس کادر فنی تیم استقلال روی جذب این بازیکن اصرار زیادی داشت و به نظر می رسد به خواسته خود نزدیک شده است و ممکن است در روزهای پایانی هفته جاری استقلال این خرید بزرگ را معرفی
کند.