رتبه برتر کنکور ریاضی: روزی ۷ تا ۹ ساعت درس می‌خواندم

رتبه برتر کنکور ریاضی گفت: هنوز برای رشته تحصیلی خود تصمیم قطعی نگرفته‌ام؛ اما به احتمال زیاد در رشته کامپیوتر، دانشگاه شریف ادامه تحصیل خواهم داد.



رتبه برتر کنکور ریاضی گفت: هنوز برای رشته تحصیلی خود تصمیم قطعی نگرفته‌ام؛ اما به احتمال زیاد در رشته کامپیوتر، دانشگاه شریف ادامه تحصیل خواهم داد.
سید مهدی جاسبی، نفر برتر کنکور سراسری ۱۴۰۱ در گروه ریاضی در گفتگو با دانشجو، اظهار کرد: پس از پایان کنکور و خروج از حوزه امتحانی دیگر سراغ چک کردن سوالات درست و غلطی که پاسخ داده بودم نرفتم، اما برای کسب رتبه مناسب امیدوار بودم و خداروشکر که توانستم رتبه برتر را کسب کنم.
وی در خصوص زمان آغاز مطالعات درسی خود افزود: از سال دهم نه به صورت جدی، اما دروس کنکور را مطالعه می‌کردم و با شیوع کرونا و تعطیلی مدارس نیز به درس خواندن ادامه دادم و برای مطالعه چیزی کم نگذاشتم، اما از سال دوازدهم به طور متداوم و پیگیر روزی بین ۷ تا ۹ ساعت شروع به درس خواندن کردم.
رتبه اول کنکور ریاضی با توجه به اینکه در هیچ کلاس کنکوری ثبت‌نام نکرده بودم، ادامه داد: مسئولین مدرسه با پیگیری‌های مداومی که داشتند دانش‌آموزان را برای این آزمون سخت و نفس‌گیر آماده کردند.
جاسبی با اشاره به اینکه موفقیتش را مدیون کمک‌های خداوند متعال، خانواده‌اش و پیگیری‌های مدرسه است، گفت: کتب درسی در روند مطالعاتیم تاثیر بسیاری داشت، اما کتاب‌های آموزشی نقش به‌سزایی را در قبولی و کسب این رتبه داشتند.
وی عنوان کرد: هنوز برای رشته تحصیلی خود تصمیم قطعی نگرفته‌ام، اما به احتمال زیاد در رشته کامپیوتر، دانشگاه شریف ادامه تحصیل می دهم.
رتبه برتر کنکور ریاضی در پایان توصیه‌ای به دانش آموزان کنکوری سال‌های آینده کرد و گفت: نتیجه کنکور را به خداوند واگذار کنند و از هرتلاشی دریغ نکنند.