قهرمانی در جام حذفی سخت‌تر از لیگ برتر است

مجتبی محرمی پیشکسوت پرسپولیس:

مجتبی محرمی پیشکسوت پرسپولیس در خصوص عامل موفقیت این تیم در رقابت‌های لیگ برتر گفت : مجموعه عوامل و افرادی که در تصمیم گیری، هدایت و کنترل این مسیر نقش داشتند به بهترین شکل ممکن عمل کردند و فرآیند این گونه نگرش‌ها و رفتارهای حرفه‌ای منجر به قهرمانی تیم پرسپولیس شد.

قهرمانی در جام حذفی سخت‌تر از لیگ برتر است

مجتبی محرمی پیشکسوت پرسپولیس  در خصوص عامل موفقیت این تیم در رقابت‌های لیگ برتر گفت : مجموعه عوامل و افرادی که در تصمیم گیری، هدایت و کنترل این مسیر نقش داشتند به بهترین شکل ممکن عمل کردند و فرآیند این گونه نگرش‌ها و رفتارهای حرفه‌ای منجر به قهرمانی تیم پرسپولیس شد.
وی افزود: از زمانی که پرسپولیس به شناسایی درست نقاط ضعف و قوت بازیکنان خود پرداخت و بازیکنان جدیدی را جذب کرد، قابل پیش‌بینی بود که نگاه جدی به قهرمانی تیمش در لیگ برتر دارد.
وی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کنید یحیی گل محمدی چطور توانست خط دفاعی تیمش را نسبت به قبل ترمیم کند و بهترین خط دفاع را به خودش اختصاص دهد؟ گفت: مهمترین تغییر پرسپولیس در هفته‌های پایانی بود که بازی سروش رفیعی با میلاد سرلک در مرکز زمین و وحید امیری و عیسی آل‌کثیر در خط حمله ایده بسیار خوبی برای تقویت سیستم دفاع تیمی پرسپولیس بود و سبب شد تیم به نتایج قابل قبولی دست پیدا کند.
وی در پایان در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند پرسپولیس انگیزه لازم برای قهرمانی در جام حذفی را دارد؟ گفت : بازیکنان پرسپولیس به حدی حرفه‌ای و با تجربه هستند که می‌دانند چطور با تمام انرژی و کیفیت در جام حذفی بازی کنند. البته پیش‌بینی قهرمانی در جام حذفی سخت است و الزامات خاص خود را دارد. به اعتقاد من قهرمانی در جام حذفی سخت‌تر از لیگ برتر است.