جزئیات ثبت‌نام و انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه‌ای و مؤسسات غیردولتی اعلام شد

شرایط و ضوابط، تاریخ، نحوه ثبت‌نام و انتخاب رشته برنامه پذیرش کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی سال ۱۴۰۳ اعلام شد.

شرایط و ضوابط، تاریخ، نحوه ثبت‌نام و انتخاب رشته برنامه پذیرش کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی سال ۱۴۰۳ اعلام شد.
به گزارش ایسنا، سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام اموزش اعلام کرد؛ به اطلاع متقاضیان پذیرش در مقطع کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی در سال ۱۴۰۳ می رساند که  «سامانه ثبت‌نام و انتخاب رشته»  به صورت اینترنتی فعال شد و ثبت نام و انتخاب رشته تا روز یکشنبه به تاریخ ۲۴ تیر ادامه خواهد داشت. بر این اساس ضرورت دارد که متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق  «دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته»  و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی:www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در سامانه اقدام کنند. با توجه به اینکه ثبت‌نام و انتخاب رشته هم‌زمان در یک مرحله انجام می‌شود، متقاضیان باید با توجه به رشته محل های اعلام شده در «دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته» نسبت به انتخاب و درج رشته محل‌های مورد علاقه خود در سامانه مذکور اقدام کنند.
دفترچه‌ راهنمای ‌ثبت نام و انتخاب رشته هم زمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این‌سازمان قابل ‌دسترس‌ خواهد بود.
 شرایط ثبت‌نام‌:
علاقه‌مندان به تحصیل در مقطع کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی باید ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه، در صورتی که دارای شرایط مذکور هستند، به عنوان متقاضی این دوره منحصراً در یک رشته امتحانی و متناسب با رشته تحصیلی و کد رایانه‌ای دیپلم خود (طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته) ثبت نام کنند. لازم به توضیح است که پذیرش در تعدادی از رشته های امتحانی مذکور بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) صورت خواهد پذیرفت.