آغاز مصاحبه متقاضیان بورسیه کارشناسی ارشد سازمان انرژی اتمی ایران

زمان مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های بورس تحصیلی کارشناسی ارشد سازمان انرژی اتمی ایران و شرکت های تابعه و وابسته در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ اعلام شد.

زمان مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های بورس تحصیلی کارشناسی ارشد سازمان انرژی اتمی ایران و شرکت های تابعه و وابسته در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ اعلام شد.
به گزارش مهر، پیرو اطلاعیه مورخ ۴ تیر ۱۴۰۳ سازمان ملی سنجش و ارزیابی نظام آموزش کشور در خصوص اعلام اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های تحصیلی بورسیه و دارای شرایط خاصِ آزمون سراسری سال، ۱۴۰۳ به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت رشته های تحصیلی بورسیه سازمان انرژی اتمی ایران و شرکت های تابعه و وابسته می رساند به منظور بررسی صلاحیت های اختصاصی و عمومی لازم است با به همراه داشتن مدارک مورد نیاز شامل اصل و یک سری تصویر شناسنامه (کلیه صفحات) و کارت ملی، دو قطعه عکس ۴×، ۳ تصویر آخرین مدرک تحصیلی (کارشناسی یا گواهی تأیید شده که معدل کل در آن قید شده باشد)، فرم تکمیل شده اطلاعات فردی، مدارک و مستندات تسلط به زبان انگلیسی یا سایر زبانهای خارجی، مدارک و مستندات دوره های آموزشی و مهارت افزایی گذرانده شده مرتبط با رشته تحصیلی و تصویر کارت پایان خدمت سربازی/معافیت به محل مصاحبه به آدرس تهران، خیابان شیخ بهایی جنوبی، انتهای خیابان بیست و یکم غربی، مرکز فناوری و نوآوری رسا مراجعه نمایند.
 داشتن شرایط اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته سال ۱۴۰۳ برای کلیه متقاضیان الزامی است.لذا داوطلبانی که معدل مقطع کارشناسی آنها کمتر از ۱۴ است و نیزداوطلبانی که تاریخ تولد آنها
پیش از یک فروردین ۱۳۷۹ است (در صورت انجام خدمت مقدس سربازی دو سال به سقف سنی افزوده می شود) امکان حضور در مصاحبه را نخواهند داشت. لذا به این داوطلبان اکیداً توصیه می شود از مراجعه به محل مصاحبه خودداری نمایند.
همچنین ضروری است معرفی شدگان به نکات ذیل توجه کنند.
۱- فرم اطلاعات فردی را از سایت دریافت و آن را به دقت تکمیل و پس از الصاق یک قطعه عکس ۴×۳ در روز مصاحبه به مسئولان ذیربط تحویل دهند.
۲- لازم است در تکمیل فرم مشخصات دقت کافی لحاظ شود. بدیهی است هرگونه نقص و نارسایی در تکمیل فرم به عهده داوطلب خواهد بود.
۳- عدم حضور معرفی شدگان برای انجام مصاحبه و سایر مراحل بررسی صلاحیت به هر دلیل در زمان مقرر به منزله انصراف از تحصیل در رشته های تحصیلی بورسیه سازمان انرژی اتمی ایران و شرکت های تابعه و وابسته تلقی می شود و مسئولیت آن صرفاً به عهده داوطلب خواهد بود.