دولت جدیدآمریکا به تعهداتش برگردد

روحانی در ستاد ملی کرونا:

دولت جدیدآمریکا به تعهداتش برگردد


رئیس جمهور با بیان اینکه تحریم‌کنندگان بفهمند راه‌شان نادرست بوده است و به هیچ عنوان به اهدافشان دست نخواهند یافت، گفت: دولت جدید آمریکا به تعهداتش برگردد و در برابر قانون تسلیم باشد.
به گزارش مهر، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: مردم ما هشتمین ماه است که با این بیماری و ویروس و مشکلات فراوان آن مواجه هستند، مخصوصاً دراین موج سوم که همه‌گیری آن بیشتر و میزان ابتلاء شدیدتر بود و البته در همه دنیا چنین شرایطی وجود داشت.
روحانی تاکید کرد: مردم ما در طول سه سال گذشته با تروریسم اقتصادی مواجه بودند و در این زمینه مقاومت، صبر و ایستادگی شایان توجه و بی‌نظیری از خود نشان دادند.
وی اضافه کرد: تصمیم ملت ما همیشه روشن بوده است و در هر شرایطی که باشد، ملت ما مقاومت و صبوری خود را ادامه می‌دهد تا طرف مقابل در برابر قانون و مقررات سر فرود بیاورد. ما امیدوار هستیم شرایط
به گونه‌ای باشد که تحریم کنندگان متوجه شده باشند که راهشان نادرست و ناصحیح بوده و به هیچ عنوان به اهداف خود دست نخواهند یافت و این تجربه سه ساله برای آنها درسی باشد. امیدواریم دولت آینده آمریکا در برابر قانون و مقررات تسلیم باشد و به همه تعهدات خود برگردد و مردم عزیز ما هم پاداش صبر، مقاومت و ایستادگی خود را لمس کنند و ببینند.