رئیس پلیس راهور استان اصفهان: ۵۰ هزار موتورسیکلت رسوبی در اصفهان ترخیص می‌شوند

رئیس پلیس راهور استان اصفهان: ۵۰ هزار موتورسیکلت رسوبی در اصفهان ترخیص می‌شوند


رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: ۵۰ هزار موتورسیکلت رسوبی زیرهشت سال در اصفهان ترخیص می‌شوند.
سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت و گو با مهر، با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب در راستای ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی زیر هشت سال اظهار داشت: در راستای امریه مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا و به منظور جلوگیری از ضرر و زیان اموال عمومی و صیانت از اموال مردم موتورسیکلت‌های رسوبی و توقیفی به مالکان و متصرفان تحویل می‌شود.
وی افزود: در استان اصفهان بالغ بر ۵۰ هزار موتورسیکلت رسوبی مشمول این طرح می‌شوند و زمان اجرایی شدن طرح از تاریخ ۱۷ آبان ماه به مدت دو ماه خواهد بود.
رئیس پلیس راهور استان اصفهان تاکید کرد: مالکان، متصرفان و یا نمایندگان قانونی می‌توانند صرفاً با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ و ارائه مدارک موتورسیکلت و احراز مالکیت نسبت به ترخیص آنها اقدام کنند.
وی اضافه کرد: در صورت فقدان بیمه شخص ثالث، گواهینامه رانندگی و یا پلاک با اخذ تعهد نسبت به ترخیص موتورسیکلت‌ها اقدام خواهد شد.
سرهنگ محمدی تصریح کرد: ارائه قبض رسید پارکینگ ضروری است و باید خلافی و هزینه‌های پارکینگ یا حمل نیز پرداخت شود.
وی افزود: همچنین ارائه سند مالکیت (برگ‌سبز)، کارت شناسایی موتورسیکلت و سند کارخانه سازنده در خصوص موتورسیکلت‌های فاقد پلاک الزامی است.
رئیس پلیس راهور استان اصفهان به امکان پرداخت خلافی به صورت تقسیطی هم گریزی زد و گفت: طرح مذکور صرفاً شامل موتورسیکلت‌هایی می‌شود که تا قبل از تاریخ ۲۹ اسفند ماه سال ۹۸ توقیف شده باشند و با تسهیلات ویژه ای که در نظر گرفته شده است صاحبان این موتورسیکلت‌ها نسبت به ترخیص آن اقدام کنند.