استاندار قزوین: مصوبات ستاد مقابله با کرونا باید اجرا شود

مصوبات ستاد مقابله با کرونا باید اجرا شود


قزوین-خردمند
استاندار قزوین گفت: تمامی فعالیت‌های جمعی در تالارها، باشگاه های ورزشی و مراکز اجتماعی ممنوع است و تا پایان آبان ماه اگر شرایط بهتر شد به صورت موردی این محدودیت‎ها بازگشایی می‌شود.
هدایت الله جمالی پور در جلسه مقابله با کرونا در استان قزوین که در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: یک اقدام کارشناسی و اجتماعی در زمینه چرایی رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم انجام شود تا بدین وسیله بتوان با دقت و قدرت بیشتری در این زمینه ورود پیدا کرد.
استاندار قزوین گفت: مسئولیت‌های مردم در موضوع حفظ جان چندین برابر بیشتر از مسئولیت‌های مسئولان ذیربط در زمینه کرونا است و نباید مردم نسبت به این موضوع بی توجهی کنند.
وی اظهار داشت: مصوبات ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین به طور قطع باید اجرا شود و در هر جلسه باید گزارشی در زمینه اجرای مصوبات قرائت گردد تا با جدیت بیشتری با شیوع این بیماری برخورد کرد.
استاندار قزوین گفت: عملکردهای دستگاه های اجرایی در زمینه کرونا ارزیابی جدی تری شود و با دستگاه هایی که مصوبات را اجرایی نمی‌کنند باید برخورد شود.
جمالی پور افزود: محدودیت‌های کرونایی اعلام شده در ستاد کرونا باید به طور دقیق اجرایی شود و تمامی دستگاه های باید در این زمینه اقدامات لازم را بدون هیچ گونه چشم پوشی انجام دهند.
استاندار قزوین گفت: کارمندان با تشخیص مدیران تا ۵۰ درصد
می تواند آزادسازی شوند، در غیر اینصورت باید دستورالعمل‌های بهداشتی به بهترین شکل ممکن در ادارات اجرایی شود.
وی اضافه کرد: پاساژها و فروشگاه های زنجیره ای حتما باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و در صورت رعایت نکردن باید با مدیران آن مجموعه برخورد شود.