صرفه جویی ۱۶۰ میلیارد تومانی در هزینه های غیرضروری شهرداری

در دومین نشست فصلی مدیران شهرداری اصفهان در سال ۹۹ مطرح شد؛

مرتضی طهرانی، معاون مالی اقتصادی شهرداری اصفهان در دومین نشست فصلی مدیران شهرداری اصفهان در سال ۹۹ با بیان اینکه رقم خوردن اتفاقات خوب در شهرداری مرهون تلاش مدیران شهرداری و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان است، اظهار کرد: کار در فضای بحرانی اقتصادی کشور بسیار سخت و متفاوت با شرایط عادی است و کار مدیریت شهری در چنین فضایی که کشور در حال جنگ اقتصادی است جای تحسین و خسته نباشید مضاعف دارد.


اصفهان-بهروز راعی
 مرتضی طهرانی، معاون مالی اقتصادی شهرداری اصفهان در دومین نشست فصلی مدیران شهرداری اصفهان در سال 99 با بیان اینکه رقم خوردن اتفاقات خوب در شهرداری مرهون تلاش مدیران شهرداری و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان است، اظهار کرد: کار در فضای بحرانی اقتصادی کشور بسیار سخت و متفاوت با شرایط عادی است و کار مدیریت شهری در چنین فضایی که کشور در حال جنگ اقتصادی است جای تحسین و خسته نباشید مضاعف دارد.
وی با بیان اینکه بودجه امسال شهرداری نسبت به سایر کلانشهرهای کشور بودجه ای متهورانه بود، تصریح کرد: در چنین فضای اقتصادی
برنامه ای تدوین شد و به توفیقاتی دست پیدا کردیم،‌ تحقق 96 درصدی بودجه  4 هزار میلیارد تومانی سال گذشته شهرداری، اتفاق بسیار قابل توجهی است. ‌در سال 98، 1800 میلیارد تومان بودجه جاری و عمرانی بود که اگر به این عدد پیش پرداخت‌های عمرانی هم اضافه شود 79 درصد بودجه عمرانی محقق شده است.
معاون مالی اقتصادی شهرداری اصفهان میزان صرفه جویی در
 هزینه های جاری سال 97 را 20 درصد معادل 160 میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: صرفه جویی به معنای ندادن حقوق ها یا تعهدات نیست بلکه در بسیاری از هزینه های غیرضروری صرفه جویی شده است. با وجود این صرفه جویی تمامی پرداختی ها و تعهداتمان انجام شد.
وی با تاکید بر اینکه این میزان صرفه جویی چیزی معادل ساخت یک پل شهید سلیمانی است، افزود: این نشان می دهد با ایجاد انضباط مالی می توان پلی مانند تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی احداث کرد.