شرکت‌هایی موفق هستند که همه کار خود را کار روابط عمومی بدانند

وزیر نیرو در دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور:

شرکت‌هایی موفق هستند که همه کار خود را کار روابط عمومی بدانند


اهواز-محمدی
مراسم اهدای جوایز برگزیدگان دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های سازمان آب و برق با حضور وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد و از شرکت برق منطقه ای خوزستان برای کسب مقام دوم، تقدیر شد.
در دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور، آثار ۱۳۲ شرکت از صنعت آب و برق در ۱۴ محور مورد داوری قرار گرفت که در پایان ۴۹ شرکت شامل ۱۸ شرکت توزیع نیروی برق، هفت شرکت برق منطقه ای، پنج شرکت مدیریت تولید، هشت شرکت آب و فاضلاب و ۱۱ شرکت آب منطقه برگزیده شدند.
شرکت برق منطقه ای خوزستان در این جشنواره در محور "ارتباط با پایگاه خبری وزارت نیرو (پاون) رتبه دوم" را کسب کرد و محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان به نمایندگی از وزارت نیرو، لوح تقدیر و تندیس رتبه برتر را به تورج فتاحی مدیر روابط عمومی این شرکت، اهداء کرد.
وزیر نیرو در آیین پایانی این جشنواره با تبریک به روابط عمومی‌‌هایی که رتبه‌های ممتاز جشنواره را به‌دست آوردند، گفت: شرکت‌ هایی موفق هستند که همه کار خود را کار روابط عمومی و ارتباط بی ‌واسطه با مردم بدانند.رضا اردکانیان بیان کرد: وزارت نیرو دستگاهی در وسیعترین سطح ارتباطی با مردم است و باید به گونه‌ای عمل کند که مردم تفکیکی بین خود و مدیران در دستگاه آب و برق احساس نکنند.
وی با اشاره به کار ویژه و مهم روابط ‌عمومی‌ها، بر ارتباط با مردم، پاسخگو بودن و اهتمام بر توسعه این ارتباط تاکید کرد و افزود: ما مهمترین ابزار ارتباطی با مردم در سازمان دولت را در اختیار داریم و لازم است روش‌های خود را بهینه کرده و در شکل‌گیری جامعه پرامید و تاب‌آور، سهم و نقش عمده‌ای داشته باشیم.
براساس این گزارش، در محور حضور در فضای مجازی سازمان آب و برق خوزستان رتبه اول و در محور ارتباطات درون سازمانی نیروگاه رامین رتبه دوم را کسب کردند و مراسم تقدیر از برگزیدگان خوزستانی به صورت ویدئو کنفرانس با وزیر نیرو در سازمان آب و برق خوزستان برگزار شد.