دیدار شهردار قدس با اعضای قرارگاه جهادی شهید محمد بلباسی

مهندس مسعود مختاری، شهردار قدس در د‌یدار با اعضای قرارگاه جهادی شهید محمد بلباسی بر ایجاد فضای همکاری دوجانبه بین این دو نهاد تاکید کرد.


شهرستان قدس- مژگان عليقارداشي
مهندس مسعود مختاری، شهردار قدس در د‌یدار با اعضای قرارگاه جهادی شهید محمد بلباسی بر ایجاد فضای همکاری دوجانبه بین این دو نهاد تاکید کرد.
در این دیدار اعضای قرارگاه جهادی شهید محمد بلباسی ضمن تشریح ظرفیت‌ها و فعالیت‌های این قرارگاه در سطح شهرستان، استان و کشور و با تاکید بر ایجاد فضای همکاری بین آحاد مردم و مسئولین، آمادگی خود را برای همراهی با مدیریت شهری در عرصه های مختلف اعلام کردند .
همچنین در این دیدار، مهندس مختاری نیز ضمن تقدیر از عملکرد قرارگاه شهید بلباسی در راستای اجرای برنامه های متنوع و کار آمد، با اشاره به بعضی مشکلات شهری که نیازمند حمایت گروه های مردمی است آمادگی خود را در حمایت کامل از برنامه های قرارگاه اعلام و اظهار کرد: راهکار اصلی برای رفع مشکلات و رسیدن به یک شهر مطلوب فقط کار جهادی است و باید با نقدهای سازنده و همکاری در این راه گام برداشت.
مختاري با تاکید بر لزوم همراهی مسئولین شهری با گروه های جهادی خلاق و دلسوز، این موضوع را عامل اصلی پیشرفت دانست و افزود: شهرداری قدس با روی باز آماده استقبال از ایده های سازنده قرارگاه است.
شهردار قدس با اشاره به مشکلات عمده شهر نظیر بافت‌های فرسوده، تراکم جمعیت بیش از استاندارد کشوری و... پیشنهاد کرد قرارگاه در این گونه موارد، راهکار ارائه دهد و در این راه شهرداری آماده پشتیبانی کامل از قرارگاه خواهد بود.