دشمن جز با واکنش قوی پشیمان نمی‌شود

رییس مجلس شورای اسلامی:

رییس مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن ترور شهید فخری زاده، خواستار واکنش قوی در مقابل دشمن برای پشیمانی آن شد.

دشمن جز با واکنش قوی پشیمان نمی‌شود

رییس مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن ترور شهید فخری زاده، خواستار واکنش قوی در مقابل دشمن برای پشیمانی آن شد.  
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما اقای قالیباف در در نطق پیش از دستور خود گفت: وظیفه همه قواست که تهدید این جنایت را به فرصتی برای قوی شدن در حوزه‌های امنیتی و هسته‌ای تبدیل کنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ترور شهید فخری زاده تاکید کرد: انتقام بازدارنده از دشمن ضرورت انکار ناپذیر برای کاهش فشار‌ها بر مردم است.
آقای قالیباف  در نطق پیش از دستور خود با اشاره به فرا رسیدن دهم آذر روز مجلس گفت: روز مجلس همزمان با سالروز شهادت شهید بزرگوار آیت الله مدرس است، مجاهدی وارسته که در عمل به وظایف نمایندگی و فعالیت به نفع مردم الگوی اصلی همه نمایندگان در تمامی ادوار بوده و هست.
وی تاکید کرد: دشمنان ملت ایران بار دیگر با استفاده از شیوه‌های ترور به عنوان یکی از غیرانسانی‌ترین رفتارها، نشان دادند که از افزایش قدرت ایران به هراس افتاده و حذف دانشمندان ما را برای مقابله با ملت برگزیده اند.
رئیس مجلس گفت: مردم ایران بیش از ۴ دهه است با چنین ضایعه‌هایی روبرو بوده اند و تجربه ثابت کرده که مردم توانسته اند راه شهدای خود را قوی‌تر از گذشته ادامه دهند و این بار نیز به دشمنان ثابت می‌کنند شهادت دکتر محسن فخری زاده پنجره‌ای جدید بر روی پیشرفت کشور باز خواهد کرد و باعث پشیمانی این تروریست‌های وقیح و حامیان آن‌ها خواهد شد.
وی اضافه کرد: دشمن جنایتکار پشیمان نمی‌شود، مگر با واکنشی قوی که هم در مقابل خطا‌های احتمالی آینده دشمن، بازدارندگی ایجاد کند و هم بابت این جنایات از آن‌ها انتقام بگیرد. در همین راستا علاوه بر انتقام بازدارنده از دشمنان و آمران شهادت شهید فخری زاده، وظیفه همه قوا و سازمان‌ها و نهاد‌های مربوطه است که تهدید این ضایعه اسفناک را به یک فرصت برای قوی شدن در عرصه‌های مختلف اقتصادی، امنیتی، دفاعی و هسته‌ای تبدیل کنند و همچنین از فرستادن هرگونه سیگنال ضعف و یا اعتماد به سیستم سیاسی آمریکا پرهیز  نمایند.