بسترهای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهریار فراهم است

شهردار شهریار:

بسترهای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهریار فراهم است

بسترهای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی  در شهریار فراهم است

شهریار-برزگر
توسعه و رونق اقتصاد شهری با محوریت سرمایه‌گذاری پایدار رویکرد مدیریت شهری است.
مهندس کاویانی شهردار شهریار در جلسه ای که با محوریت سرمایه‌گذاری با حضور اعضاء شورای اسلامی شهر و معاونین تشکیل شده بود با بیان این مطلب گفت : نقش سرمایه گذاری شهری در توسعه و عمران شهری و ارتقاء خدمات رسانی ،نقشی مهم و بی‌بدیل است و شهریار نیز به دلایل متعدد دارای بسترها و ظرفیت‌های خوب سرمایه‌گذاری برای رشد و توسعه است .
وی سپس با اشاره به پروژه سرمایه‌گذاری آریومال و ضرورت تسریع در عملیات عمرانی و تکمیل آن گفت :این پروژه مشارکتی به مساحت ۱۲۰۰مترمربع در ۶طبقه با کاربری اداری ، تجاری، تفریحی و خدماتی با۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیازمند توجه و رفع مشکلات و تسریع در اجرای عملیات عمرانی است تا در آینده نزدیک مورد بهره‌برداری و استفاده شهروندان قرار گیرد.
وی افزود: امیدوارم با همکاری شورای اسلامی شهر و با تنظیم و تصویب متمم قرارداد و الحاقیه ، مسیر اجرا و تکمیل این پروژه و سایر طرح‌های مشابه هموار گردد.
وی اضافه کرد:شرایط اقتصادی ایجاب می‌کند بیش از گذشته زمینه و بستر حضورسرمایه گذاری بخش خصوصی را در اجرای پروژه های شهری و عمرانی و تامین منابع فراهم کنیم تا زمینه تحقق منابع درآمدی پایدار و رونق اقتصادی و ارتقاء خدمات‌رسانی فراهم گردد. وی در پایان گفت:شهریار به دلایل جمعیتی،نزدیکی به کلان شهرهای تهران و کرج و موقعیت جغرافیایی شرایط مناسبی برای جذب سرمایه‌گذار و حضور بخش خصوصی در اجرای
پروژه های شهری دارد و شهرداری شهریار نیز با این هدف ، بستر را آماده کرده است.