بخشی از پروژه شهربازی گرگان تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰ آماده می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان:

بخشی از پروژه شهربازی گرگان تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰ آماده می‌شود

گرگان-قهرمان
به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری گرگان، «سید محمد مرتضوی» رئیس شورای اسلامی شهر گرگان اظهار امیدواری کرد بخشی از پروژه بزرگ شهر بازی مدرن گرگان تا پایان اردیبهشت ماه 1400 راه اندازی شود.
وی در خصوص افتتاح پروژه شهر بازی گرگان اظهار داشت: شهربازی یکی از بزرگترین و مهمترین پروژه هایی است که ساخت آن در سایت هزارپیچ گرگان آغاز شده است.
مرتضوی افزود: در زمان آغاز ساخت این پروژه مبلغ 450 میلیارد تومان اعتبار نیاز داشت اما اکنون با توجه به شدت تورم ادوات و تجهیزات لازم این مبلغ به بیش از یک هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.
وی بیان کرد: در ساخت این پروژه از ظرفیت قرارگاه عظیم خاتم الانبیاء که یکی از بزرگترین سازندگان و پیمانکاران پروژه های ملی و فراملی است استفاده شده و با همکاری این قرارگاه روند ساخت بوستان بزرگ در حال اجرا است.
رئیس شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: عملیات ساخت پروژه از حدود سه ماه پیش شروع شده و بر اساس بازدیدی که داشتیم می‌توان گفت:پیشرفت نسبتاً خوبی رقم خورده است.
مرتضوی از جلسه با مدیر موسسه شهید رجایی قرارگاه خاتم الانبیاء خبر داد و گفت: جلسه خوبی با حضور فلاح و دکتر دادبود شهردار گرگان داشتیم و تمهیدات بسیار خوبی برای تسریع در ساخت پروژه در نظر گرفتیم و قرار شد روند اجرایی ساخت شهربازی با شتاب بیشتری انجام شود.
وی ابراز امیدواری کرد: تلاش مجموعه شهرداری این است که این پروژه در زمان معین به بهره‌برداری برسد و امیدوارم بخشی از این پروژه تا پایان اردیبهشت 1400 در اختیار شهروندان قرار بگیرد.