چرخ تولید به‌رغم شرایط کرونایی همچنان می‌چرخد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی:

چرخ تولید به‌رغم شرایط کرونایی همچنان می‌چرخد

تبریز- توفیقی
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: چرخ تولید به‌رغم شرایط کرونایی و با همت صنعت‌گران و اهالی صنعت همچنان می‌چرخد و فعالیت واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بدون وقفه ادامه دارد.
سید مرتضی نیرومنداسکویی در بازدید از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی عجب شیر افزود: هماهنگی برای حل مشکلات واحدها و همچنین بررسی و پیگیری رفع موانع تولید در دستور کار است.
وی در بازدید از واحد تولیدی اطهر بافت تولیدکننده کیسه‌های پلی پروپلین مستقر در شهرک صنعتی عجب شیر گفت: این واحد تولیدی  با سرمایه گذاری یکصد میلیارد ریال و اشتغال ١٠٠ نفر به‌صورت مستقیم از واحدهای فعال استان بوده و فاز دوم شرکت با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد ریال در دست اجراست.
وی همچنین با اشاره به افزایش چند برابری ظرفیت تولید مواد ضدعفونی کننده، ماسک و مواد شوینده در واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی استان، اظهار کرد:۱۰ واحد تولید کننده مواد شوینده مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان شرقی در تلاش هستند تا در این روزهای بحرانی و شیوع ویروس کرونا نیازهای استان و کشور را به این محصولات برطرف کنند.وی افزود:میزان تولید روزانه این واحدها قبل از شیوع کرونا ۹۹.۷ تن بوده که اکنون به ۱۱۸.۵ رسیده است.