آیین بزرگداشت سالگرد تأسیس شرکت ملی حفاری ایران امسال با استفاده از فضای مجازی برگزار می‌شود

با توجه به تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر حفظ سلامت عمومی؛

آیین بزرگداشت سالگرد تأسیس شرکت ملی حفاری ایران امسال با استفاده از فضای مجازی برگزار می‌شود

آیین بزرگداشت سالگرد تأسیس شرکت ملی حفاری ایران امسال با استفاده از فضای مجازی برگزار می‌شود

اهواز-محمدي
با توجه به تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی  بر لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی و حفظ سلامت عمومی، آیین بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد تاسیس شرکت ملی حفاری ایران امسال با استفاده از فضای مجازی برگزار می‌شود.
رئیس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران با تبریک سالروز تأسیس این شرکت به تلاشگران صنعت نفت، پیشکسوتان صنعت حفاری به ویژه کارکنان سختکوش ملی حفاری، گفت: هر ساله به این مناسبت از سوی روابط عمومی، آیین ها و برنامه های متنوع فرهنگی پیش بینی و اجرا می‌شد اما شرایط کرونایی امسال موجب شد از برگزاری مراسم که سبب تجمع  همکاران می‌گردید، خودداری و تنها به استفاده از فضای مجازی  و تبلیغات اکتفا گردد.
مهدی معینی فر با اشاره به پیام تبریک مهندس سید عبداله موسوی مدیرعامل شرکت در پاسداشت این مناسبت،  افزود:در این ارتباط از طریق امکانات شرکت خاصه سایت و کانال‌های خبری، سامانه اتوماسیون اداری و پیام رسان شرکت، ضمن گرامیداشت این مناسبت، به مجموعه  همکاران و خانواده های آنان تبریک گفته شده است.
وی اظهار کرد:پخش نماهنگ، پیام های صوتی و تصویری تبریک کارکنان مستقر در مناطق عملیاتی، ارتباط برخط مدیر عامل با مناطق عملیاتی، گزارش‌های تصویری،  مستند سازی خاطرات تعدادی از کارکنان که در سال ۵۸ به محضر بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) شرفیاب شدند  و انعکاس فعالیت‌های شرکت در چهار دهه گذشته در پایگاه های خبری و اطلاع رسانی، روزنامه ها و
شبکه های اجتماعی از برنامه های پیش بینی شده به این مناسبت است.
معینی فر گفت:واحد فرهنگی روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج شرکت نیز در راستای اجرای تبلیغات محیطی نسبت به تهیه و نصب بنر در ساختمان اداری، مرکزی و کارگاه های عملیاتی و پشتیبانی شرکت در اهواز اقدام نمودند.
رئیس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون برای کارکنان شرکت، افزود:به لطف الهی و دستیابی به راه های درمان بیماری کووید 19، آیین بزرگداشت سالگرد تاسیس شرکت در آینده باشکوهتر از  قبل برگزار خواهد شد.
شرکت ملی حفاری ایران اول دی‌ماه سال 1358 به فرمان حضرت امام خمینی (ره) تأسیس و به عنوان اولین نهاد صنعتی مولود انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.