سوال از نوراللهی؛ آن خط و نشان‌ها چه شد؟

سوال از نوراللهی؛ آن خط و نشان‌ها چه شد؟


احمد نوراللهی، شماره 8 و یکی از کاپیتان های تیم پرسپولیس پس از دیدار فینال آسیا جای اینکه به فکر جبران اشتباهش با تمرین و تلاش بیشتر باشد در اقدامی عجولانه یک استوری کنایه ای را در اینستاگرام خود منتشر کرد. نوراللهی در استوری مذکور برای رقبای داخلی پرسپولیس خط و نشان کشید و در پایان هم اعلام کرد منتظر خیلی‌هاست!
اما در عمل این اقدام نوراللهی بیشتر به ضرر خودش تمام شد و شماره 8 پرسپولیس با انتشار این استوری فشارها روی خودش بیشتر کرد و به نوعی تمرکز را از خود گرفت. در چند دیدار اخیر به وضوح شاهد دوندگی بالا و تلاش بسیار زیاد نوراللهی بوده‌ایم اما شماره 8 قرمزپوشان در زدن ضربات آخر بسیار ضعیف عمل کرده که نشان از عدم تمرکز این بازیکن دارد.
نوراللهی با سکوت و تمرین بیشتر می‌توانست روی عملکرد خود تمرکز کند و اشتباهاتش را در نیمه نهایی جام حذفی و فینال آسیا جبران نماید اما با اقدام بچه‌گانه در فضای مجازی همه را بر علیه خود شوراند و حالا علاوه بر عملکرد ضعیف در بازی نيمه نهایی جام حذفی با استقلال و بازی با اولسان در فینال آسیا، با هدر دادن موقعیت‌های مسلم گلزنی در دیدارهای برابر نساجی و استقلال، در لیگ هم امتیازات مهمی را از تیمش گرفته است.