ثبت‌نام مرحله تکمیل ظرفیت دوره‌های کارشناسی علمی کاربردی تا امروز ادامه دارد

طبق اعلام سازمان سنجش؛

ثبت‌نام مرحله تکمیل ظرفیت دوره‌های کارشناسی علمی کاربردی تا امروز ادامه دارد

ثبت‌نام مرحله تکمیل ظرفیت دوره‌های کارشناسی علمی کاربردی تا امروز ادامه دارد

با اعلام اصلاحات جدید دفترچه راهنما، مهلت ثبت‌نام تکمیل ظرفیت پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه علمی کاربردی تا امروز، ۲۵ دی تمدید شد.
به گزارش دانشجو، با توجه به مصوبات بیست و چهارمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو
۲۲ مهر ۹۹ مقرر شد برای ظرفیت خالی مانده رشته‌های تحصیلی دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه سال ۱۳۹۹، پذیرش در نوبت بهمن ماه انجام شود.
متقاضیان این مرحله تا ساعت
۲۴ روز سه شنبه ۲۳ دی‌ماه ۹۹ فرصت داشتند به مرکز آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند که این مهلت با توجه به اعلام کدرشته‌های جدید و اصلاحات دفترچه راهنما تا امروزپنجشنبه ۲۵ دی ماه ۹۹ تمدید شد.
تمامی متقاضیان (اعم از متقاضیانی که در پذیرش دوره مذکور ثبت‌نام کرده و یا ثبت‌نام نکرده‌اند)، می‌توانند برای ثبت‌نام در رشته‌های تحصیلی مراکز آموزشی پذیرنده در این مرحله، با مشاهده اطلاعات رشته محل‌های اعلام شده و مشخص کردن رشته و مرکز آموزشی مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارک مورد نظر به مرکز آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.
متقاضیان باید دارای گواهینامه کاردانی (فوق دیپلم) بوده و حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۹ نسبت به اخذ مدرک تحصیلی دیپلم خود اقدام کرده باشند.متقاضیانی که حداکثر تا تاریخ ۳۰ مهر ۹۹ از مقطع کاردانی
فارغ التحصیل شده‌اند لازم است معدل درج شده در گواهی کاردانی را در تقاضانامه ثبت‌نام درج کنند.
در زمان ثبت‌نام متقاضیان باید از طریق مراکز آموزشی مربوط، بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ ۴۶۰ هزار ریال (۴۶ هزار تومان) از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اقدام کنند.
هر متقاضی می‌تواند صرفاً یک کدرشته محل از یک گروه آموزشی و با توجه به مندرجات اطلاعیه و دفترچه راهنمای پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی مهر ماه سال ۱۳۹۹ انتخاب کند و پس از آن لازم است از پیش‌نویس تقاضانامه ثبت‌نام پرینت تهیه کرده و پس از تکمیل به مرکز آموزشی مورد تقاضا ارائه کند.