خیز دوباره کرونا در فارس

افزایش موارد ابتلا؛

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن هشدار جدی نسبت به لزوم رعایت پروتکل‌های مدیریت کرونا، اعلام کرد که آمار ابتلا به کووید۱۹ در فارس برای افزایش خیز برداشته است.

خیز دوباره کرونا در فارس

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن هشدار جدی نسبت به لزوم رعایت پروتکل‌های مدیریت کرونا، اعلام کرد که آمار ابتلا به کووید19 در فارس برای افزایش خیز برداشته است.
به گزارش ایسنا؛ دکتر سید روح‌الله حسینی در جمع خبرنگاران اعلام کرد که آخرین آمارهای مربوط به کروناویروس در استان فارس، از شیب صعودی آمارهای ابتلا، ورودی به بیمارستان ها و جانباختگان این بیماری طی روزهای اخیر خبر می دهد.
حسینی از افزایش موارد نمونه گیری های تشخیصی به 595 هزار و 523 مورد خبر داد و گفت: با بررسی نمونه های انجام شده، از ابتدای شیوع بیماری تا روز، سوم بهمن، 167هزار و 97 بیمار مثبت قطعی در استان شناسایی شده است.
او با ابراز تاسف از جان باختن 6 هم استانی دیگردر اثر ابتلا به کروناویروس طی 24 ساعت گذشته، مجموع جانباختگان این بیماری را از ابتدای شیوع تاکنون، سه هزار و 105 نفر اعلام کرده و برای آنان غفران الهی مسالت داشت.
به گفته مدیر روابط عمومی دانشگاه، هم اکنون نیز 567 بیمار مثبت و یا مشکوک دارای علامت کروناویروس در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، وضعیت 106 بیمار وخیم گزارش شده و در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.حسینی تاکید کرد که، تداوم پایبندی عمومی نسبت به رعایت بهداشت به ویژه پرهیز از حضور در مهمانی ها و تجمعات، پرهیز از سفرهای غیرضروری، حفظ فاصله فیزیکی از دیگران واستفاده از ماسک بود.