تجلیل از كادر بهداشت و درمان مناطق نفتخیز جنوب

از طریق ویدئو کنفرانس صورت گرفت؛

با برگزاری جلسه ی مشترکی در دفتر مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از زحمات و خدمات کادر بهداشت و درمان صنعت نفت جنوب در بحران ویروس کرونا تجلیل و تقدیر شد .



با برگزاری جلسه ی مشترکی در دفتر مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از زحمات و خدمات کادر بهداشت و درمان صنعت نفت جنوب در بحران ویروس کرونا تجلیل و تقدیر شد .
در این جلسه که بطور همزمان و از طریق ویدئو کنفرانس در دفاتر مدیران عامل شرکت های بهره بردار گچساران ، آغاجاری و مسجدسلیمان نیز برگزار شد ، مهندس احمد محمدی طی سخنانی گفت : این جلسه بمنظور آن است که به کادر ایثارگر بهداشت و درمان بگوییم قدردان زحماتشان بوده و در کنارشان بوده و هستیم .
وی با عنوان اینکه در بحران انتشار ویروس کرونا ، نقش عوامل بهداشت و درمان بخوبی نمایان گشت افزود : این مراسم در برابر ایثار و زحمات این عزیزان بی‌مقدار و ناچیز است و امروز به این باور رسیدیم که کار عوامل بهداشت و درمان جزو سخت ترین مشاغل است .
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز در این جلسه طی سخنانی گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده ی این شرکت ارایه کرد و گفت : برای پیشگیری از ابتلای کارکنان ، وسایل حفاظت فردی با توجه به اینکه در پایان سال قرار داشتیم در کوتاهترین زمان ممکن خریداری و میان همکاران توزیع گردید .
مهندس قباد ناصری افزود : در واحدهای عملیاتی پیش از ورود کارکنان غربالگری توسط عوامل پزشکیاری صورت می گیرد تا از صحت سلامت کلیه‌ی کارکنان اطمینان حاصل شود ضمن آنکه در ستاد و ادارات ستادی نیز عملیات ضدعفونی و گندزدایی ساختمان‎ها ، غربالگری پرسنل و توزیع مدون ماسک بمنظور رعایت اصل پیشگیری و حفاظت فردی صورت می‌گیرد .
رییس بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان نیز طی سخنانی ضمن تقدیر از این اقدام و ابتکار مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب اظهار داشت : فعال شدن مرکز EOC – بازسازی و راه اندازی مجدد اورژانس – خریداری و واگذاری دستگاه های ونتیلاتور تهاجمی و غیر تهاجمی – خریداری و واگذاری البسه ماسک و سایر تجهیزات حفاظت فردی به بیمارستان 22 بهمن مسجدسلیمان بعنوان مرکز درمانی معین مسجدسلیمان در مقابله با کرونا بخشی از اقدامات این مدیریت می‌باشد .
در ادامه‌ی این جلسه مدیران عامل شرکت‌های بهره برداری نفت و گاز کارون – مارون – گچساران و آغاجاری به همراه روسای بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری و گچساران گزارشی از اقدامات صورت گرفته واحدهای تحت امر را در زمینه مقابله با ویروس کرونا ارایه کردند .
در پایان نیز بطور همزمان لوح تقدیر امضا شده توسط مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به رییس بهداشت و درمان صنعت اهواز و به نیابت از ایشان توسط مدیران عامل شرکت‌های بهره بردار به روسای بهداشت و درمان صنعت نفت نواحی مذکور اعطا و از زحمات ، خدمات و ایثارگری کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت در مقابله با ویروس کرونا تجلیل و تقدیر به عمل آمد .