رییسی: تصمیمات لحظه‌ای اقتصاد کشور را دچار مشکل می‌کند

در جمع فعالان اقتصادی مطرح شد؛

داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تصمیمات لحظه‌ای، اقتصاد کشور را دچار مشکل می‌کند و به ثبات اقتصاد در عرصه داخلی و بین‌المللی آسیب می‌ زند.


 داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تصمیمات لحظه‌ای، اقتصاد کشور را دچار مشکل می‌کند و به ثبات اقتصاد در عرصه داخلی و بین‌المللی آسیب می‌ زند.
به گزارش  ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی  در نشست با فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی ایران، حضور در جمع کارآفرینان، تولیدکنندگان و فعالان حوزه اقتصادی را توفیقی دانست و خطاب به فعالان اقتصادی گفت: دیدگاه‌ها و نظرات شما نسبت به مسائل اقتصادی برای هر دولتی موثر خواهد بود چون شما میدان‌دار هستید و به تعبیر مردم، شما کف بازار اقدامات و فعالیت‌های اقتصادی هستید.
وی ادامه داد: برای انجام فعالیت‌های اقتصادی کار باید مبتنی بر کارشناسی باشد، تصمیمات لحظه‌ای اقتصادی، کشور را دچار مشکل می‌کند. تصمیمات لحظه‌ای ثبات اقتصاد را می‌گیرد و این ثبات را چه در عرصه داخلی و بین‌المللی دچار آسیب می کند. بنابراین تصمیمات باید از ثبات برخوردار باشد و ثبات تصمیمات اقتصادی ثبات در اقتصاد است.
رییس قوه قضاییه ثبات در تصمیمات اقتصادی را از الزامات دولت قوی دانست تا هر روز سر راه تولید و صادرات و واردات، تعاونی‌ها را دچار مشکل نکند و این لازمه کار در حوزه اقتصادی است.
  نمی‌توان بازار را دستوری اداره کرد
وی افزود: معتقدیم نمی‌توان بازار را دستوری اداره کرد و با نشستن در اتاق هم نمی‌توان اقتصاد را اداره کرد. من یک مدیر میدانی در همه حوزه‌ها هستم و در سفر به استان‌ها اولین نشست من با کارآفرینان و فعالان اقتصادی بود و درآنجا گفتم وقتی تولید مسئله مهم کشور و شعار سال می‌شود من به عنوان مسئول دستگاه قضایی نباید از آن غافل باشم.