تلفات کرونا در انگليس به مرز ۵۲ هزار نفر رسيد

رويترز گزارش داد؛

يک رسانه انگليسي شمار قربانيان کرونا در اين کشور را حدود ۹ هزار نفر بيش از ارقام ارائه شده از سوي دولت لندن برآورد مي‌کند.

 

    يک رسانه انگليسي شمار قربانيان کرونا در اين کشور را حدود 9 هزار نفر بيش از ارقام ارائه شده از سوي دولت لندن برآورد مي‌کند.

    به گزارش مهر، تازه‌ترين آمار ارائه شده از سوي خبرگزاري رويترز حاکي از افزايش قربانيان کرونا در انگليس به مرز 52 هزار نفر است.

    به اين ترتيب، انگليس با 51 هزار و 766 قرباني، در جايگاه نخست مرگ و مير ناشي از کرونا در قاره اروپا قرار مي‌گيرد حال آنکه در سطح جهاني نيز در رتبه دوم بعد از آمريکا قرار دارد که بيش از 400 هزار شهروند خود را در اثر ابتلا به اين بيماري از دست داده است.

    با چنين آمار بالايي از مرگ و مير، بوريس جانسون نخست وزير انگليس که خود از اين بيماري جان سالم به در برده، با انتقادهاي شديد به ويژه از بابت تعلل در اعلام قرنطينه و بي توجهي به اماکن نگهداري از سالمندان متهم است.گفتني است بر خلاف آمار اعلامي از سوي دولت لندن، ارقام ارائه شده از سوي خبرگزاري رويترز، قربانيان مشکوک به کرونا را که در روزهاي آغازين بحران فوت کرده و از آنها تست کرونا گرفته نشده است را نيز لحاظ مي‌کند.