ورود ۴۰ میلیون دوز واکسن کرونا تا پایان شهریور به کشور

وزیر بهداشت خبر داد؛

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ورود ۴۰ میلیون دوز واکسن کرونا تا پایان شهریور به کشور خبر داد و گفت: از هفته آینده تعداد مراکز واکسیناسیون افزایش می‌یابد.

ورود ۴۰ میلیون دوز واکسن کرونا تا پایان شهریور به کشور

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ورود  ۴۰ میلیون دوز واکسن کرونا تا پایان شهریور به کشور خبر داد و گفت: از هفته آینده تعداد مراکز واکسیناسیون افزایش می‌یابد.
به گزارش  مهر، بازدید از مرکز آموزشی درمانی و پژوهشی امام خمینی (ره)، بازدید از بیمارستان سراب، بررسی آخرین وضعیت کرونا و روند واکسیناسیون از مهمترین برنامه‌های بهرام عین‌اللهی در شهرستان سراب بود.
وی بعد از سراب به تبریز سفر کرد و از مرکز واکسیناسیون خوابگاه گلستان تبریز و مرکز واکسیناسیون خودرویی سپاه بازدید کرد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون خوابگاه گلستان تبریز گفت: روند واکسیناسیون از هفته آینده با افزایش ورود واکسن به کشور و همچنین با افزایش تعداد مراکز واکسیناسیون سرعت می‌گیرد.
وی با تاکید بر اینکه برای مهار موج ششم باید بخش زیادی از مردم تا آبان ماه واکسینه شوند، افزود: تا آخر هفته آینده ۱۹ میلیون دوز واکسن کرونا وارد کشور می‌شود.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابراز داشت: تا پایان ماه‌جاری ۴۰ میلیون دوز واکسن وارد کشور خواهد شد و سرعت واکسیناسیون افزایش خواهد یافت.
عین اللهی در ادامه برنامه سفری خود از بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذر بازدید می‌کند و دیدار با امام جمعه تبریز و نشست با هیأت رئیسه دانشگاه
علوم پزشکی از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وی به تبریز و آذربایجان شرقی است.