برنامه ریزی منطقی ، پرسپولیس را به هدف رساند

چرا پرسپولیس برد ، استقلال و تراکتور باختند؛

واقعیت انکار ناپذیر این است : یکی ازلازمه های رسیدن به موفقیت برنامه ریزی است .



واقعیت انکار ناپذیر این است : یکی ازلازمه های رسیدن به موفقیت برنامه ریزی است .
پرسپولیس که با توجه به مشکلات فراوان موفق شد تیم استقلال تاجیکستان را شکست دهد ، علیرغم آنکه در کوران مسابقات نبود و در زمین چمن مصنوعی وبا حضور تماشاگران تاجیکی مشکلاتی بسیاری داشت، اما با پیروزی بر حریف خود ثابت کرد برای این مرحله برنامه ریزی دقیقی داشته است.
پرسپولیس که در پایان فصل 3 بازیکن کلیدی خود ، همچون
محمد حسین کنعانی زادگان ، احمد نوراللهی و شهریار مغانلو را از دست داد و در این بازی هم کمال کامیابی نیا ، شجاعی و مهدی خانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت ، با حفظ شاکله تیم و بدون تغییرات اساسی در ترکیب اولیه موفق شد در برابر استقلال تاجیکستان ،  مالکیت توپ را در اختیار داشته و با احاطه امل بر فضای مسابقه دقایق را به خوبی مدیریت کند و در نهایت به برتری برسد.
در این بازی گل محمدی با کمترین تغییر تیمش را به زمین فرستاد.
در این بازی حامد لک در درون دروازه بود.سید جلال حسینی راهبر خط دفاعی و فرجی ،نعمتی و آقایی سه بازیکن دیگر در خط دفاعی بودند.
فرجی در گذشته هم بارها در کنار کنعانی زادگان بازی کرده بود و حالا در غیاب او زوج خط دفاعی را با سید جلال حسینی تشکیل می داد.
در خط هافبک پرسپولیس نسبت به گذشته فقط رضا اسدی را در پست هافبک میانی به ترکیب اضافه کرده بود که او در حوزه وظایف نورالهی و در کنار سرلک کار می کرد.
پرسپولیس در خط حمله تغییری نداشت و بقیه نفرات عالیشاه،امیری،ترابی و عبدی بودند.
در واقع می توان گفت ، نگرش درست و داشتن ثبات تیمی از مهمترین دلایل برد پرسپولیس بود.
در این راستا ،متاسفانه استقلال و تراکتور به دلیل تغییرات زیاد
در چیدمان نفرات و تغییر زیاد در ترکیب شان فرصت نیافتند تا با بازیهای تدارکاتی به انسجام گروهی لازم برسند و از اینرو شکست را متحمل شدند.