حسین خطیبی مربی تیم فوتبال تراکتور: جوان و کم تجربه بودیم

حسین خطیبی مربی تیم فوتبال تراکتور: جوان و کم تجربه بودیم

 


حسین خطیبی مربی تیم فوتبال تراکتور بعد از شکست یک بر صفر تیمش برابر النصر عربستان گفت: ما با یک تیم جوان به مصاف نماینده عربستان رفتیم،‌ ۷ بازیکن ما برای اولین بار بود که در لیگ قهرمانان آسیا به میدان می رفتند و این به خاطر مشکلاتی بود که همه می دانند.
 وی افزود: با این که نفرات جوان و کم تجربه ای داشتیم اما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و به غیر از یکی دو اشتباه موقعیت آنچنانی به النصر ندادیم.
مربی تراکتور تاکید کرد: می‌دانیم که النصر از دل مسابقات داخلی عربستان و با آمادگی کامل به این مسابقات وارد شده اما لیگ ما هنوز شروع نشده است. شرایط بدنی ما نسبت به حریف خوب نبود ولی با این حال از عملکرد بچه‌ها راضی هستیم. این بازی برای ما تجربه خیلی خوبی بود. نقاط ضعف خودمان را می‌توانیم در آینده برطرف کنیم و باید بازیکنانی به جمع ما اضافه شوند تا در لیگ برتر فوتبال ایران عملکرد خوبی داشته باشیم.
مربی تراکتور در واکنش به سئوال خبرنگاری که گفت چرا برای باخت بهانه می آورید، گفت: من واقعیت‌ها را گفتم. بدون شک خبر ندارید که پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته است. اگر آمار بگیرید ۱۰ بازیکن خوب ما که در بازی‌های قبلی و در دور گذشته با ما بودند، نیستند.
وی ادامه داد: احسان حاج صفی، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، فخرالدینی، خانزاده، عباس‌زاده، بابایی و بازیکنان فیکس‌مان در بازی‌های قبلی در این بازی نبودند. این‌ها بهانه نیست، ما به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی‌مان نتوانستیم بازیکن جذب کنیم و با این مشکلات به مصاف النصر آمدیم. اگر به لیست تراکتور نگاه کنید می بینید که ما ۱۴ بازیکن و ۲ دروازه‌بان داشتیم.خطیبی تصریح کرد: آن‌ها به دلیل بی‌تجربگی‌شان اشتباهاتی داشتند اما در کل از همه آنها راضی هستیم. ما روی نقاط ضعف و قوت النصر کار کرده بودیم و در طول بازی خوب کار کردیم. النصر تیم خوب و قابل احترامی است و به آن‌ها تبریک می‌گوییم اما به نظرم ما با این جوانان‌مان امروز برنده بازی بودیم، فوتبال همین است و باید این موضوع را قبول کرد.