سالانه ۵۰ هزار واحد مسکونی در خوزستان ساخته می‏شود

استاندار خوزستان:

استاندار خوزستان: سالانه ۵۰ هزار واحد مسکونی در خوزستان ساخته می‏شود

سالانه ۵۰ هزار واحد مسکونی در خوزستان ساخته می‏شود

استاندار خوزستان گفت: به دنبال ساخت سالانه ۵۰ هزار واحد مسکونی در خوزستان هستیم.
به گزارش مهر، صادق خلیلیان  در نشست شورای مسکن خوزستان در خصوص طرح‌های تولید مسکن در این استان اظهار کرد: در بحث طرح‌های تولید مسکن در خوزستان باید روند انجام طرح‌های در دست اقدام تسریع شود.
وی با عنوان اینکه باید اقدامات جدیدی برای تولید مسکن در استان وجود داشته باشد تا تولید مسکن در خوزستان افزایش یابد، تصریح کرد: در راستای طرح‌های جدید ساخت مسکن در خوزستان، زمین مورد نیاز برای ساخت ۲۴ هزار واحد تأمین شده است.
استاندار خوزستان عنوان کرد: ما به دنبال ساخت سالانه ۵۰ هزار واحد مسکونی در خوزستان هستیم و در
 این زمینه برای تأمین زمین این واحدها در حال برنامه‌ریزی هستیم؛ همچنین با انجام این کار و تسریع در روند ساخت این واحدها به دنبال آن هستیم تا مشکلات مسکن را در شهرهای مختلف خوزستان کاهش دهیم.
خلیلیان افزود: در این راستا زمین‌های مرتبط با منابع طبیعی، نیروهای مسلح و سایر دستگاه‌های دولتی، شرکت‌ها و مؤسسات دولتی می‌تواند در اختیار ساخت مسکن در خوزستان قرار بگیرد.
وی خبر داد: این زمین‌ها در حال شناسایی هستند و بر اساس قانون از دستگاه‌ها گرفته خواهد شد و در اختیار تولید مسکن قرار خواهد گرفت.
استاندار خوزستان گفت: برخی از شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی تأسیسات فرسوده درون شهرها دارند که مانع توسعه شهرها شده است که این بخش‌ها در اختیار تولید مسکن قرار داده خواهد شد تا مشکل مسکن شهروندان خوزستان مرتفع شود.