تاکید فرماندار رباط کریم بر لزوم استفاده از طرح پدافند غیرعامل

فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: تمامی ادارات ملزم به ارائه طرح پدافند غیر عامل در راستای کاهش آسیب پذیری در شرایط بحرانی هستند.


فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: تمامی ادارات ملزم به ارائه طرح پدافند غیر عامل در راستای کاهش آسیب پذیری در شرایط بحرانی هستند.
به گزارش خبرنگارما، نظام ملکشاهی با بیان این که پدافند غیر عامل ضامن مدیریت در شرایط بحرانی است، بیان کرد: تمامی مسئولان عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان، مکلف به ارائه طرح پدافند غیر عامل هستند چرا که رعایت اصول این مهم، در راستای کاهش آسیب پذیری، تسهیل در تصمیم‌سازی‌های بحرانی و ارتقای سیستم مدیریتی در برابر انواع خطرات احتمالی بسیار حائز اهمیت است.
مقام عالی دولت ارائه راهکار، برنامه‌ریزی و پیش بینی حوادث
غیر مترقبه را در تجهیز زیرساخت و آمادگی‌های لازم را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: با ارائه طرح‌های پیشنهادی میان مدت، کوتاه مدت و
بلند مدت، بررسی و اجرایی شدن آن خواهیم توانست با تجهیز زیرساخت‌های لازم و امن در مواقع بحران، امنیت خاطر و آرامش روانی را برای شهروندان به ارمغان آوریم.
 ملکشاهی در ادامه  آمادگی ۱۰۰ درصدی مدیران در مواقع بحرانی را خواستار شد و افزود: مدیران ادارات و دستگاه‌ های دولتی برای مقابله با شرایط بحرانی در زمینه های مختلف آمادگی لازم را داشته باشند.چرا که اتخاذ تدابیر لازم قبل از بحران میزان خسارات در شرایط وقوع حادثه را کاهش می‌دهد.