برگزاری سومین جلسه کمیسیون کارگری شهرستان رباط کریم

جلسه کمیسیون کارگری با حضور فرماندار و معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری و اعضای کمیسیون کارگری در محل فرمانداری شهرستان رباط کریم جهت رصد کردن مسائل و مشکلات جامعه کارگری و پیشگیری از ایجاد مشکل یا چالش های احتمالی برگزار شد.


جلسه کمیسیون کارگری با حضور فرماندار و معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری و اعضای کمیسیون کارگری در محل فرمانداری شهرستان رباط کریم  جهت رصد کردن مسائل و مشکلات جامعه کارگری و پیشگیری از ایجاد مشکل یا چالش های احتمالی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ما، نظام ملکشاهی در این نشست که با حضور اعضای کمیسیون کارگری برگزار شد اظهار داشت: مسائل و مشکلات مربوط به برخی صنایع و شرکت‌ها بررسی و آخرین اخبار از محیط های کارگری، کارخانجات، شرکت‌ها و صنایع انجام گرفته و گزارشات لازم به فرمانداری داده شود.
وی با اشاره به اینکه بیمه کارگران از اولویت‌های اصلی واحدهای کارگری است، افزود:از واحدهای کارگری که در شهرستان مشغول به فعالیت هستند، خوشبختانه تا به حال گزارش خاصی در زمینه بیمه کارگران نداشتیم.
نماینده عالی دولت با تأکید بر رصد و رسیدگی مسائل و مشکلات صنفی کارگران زحمتکش، اظهار داشت: همه ما در برابر صیانت از جامعه کارگری مسئولیت داریم از این رو همکاری و هماهنگی دستگاه های مرتبط میتواند مسیر را برای حل و فصل مشکلات جامعه کارگری هموار سازد.