روش برگزاری امتحانات حضوری پایان نیم سال دوم دانشگاه تهران اعلام شد

معاونت آموزشی دانشگاه تهران، روش برگزاری امتحانات حضوری پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ را اعلام کرد.


معاونت آموزشی دانشگاه تهران، روش برگزاری امتحانات حضوری پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 99-۱۳۹۸ را اعلام کرد.
به گزارش معاونت آموزشی دانشگاه تهران، این معاونت، در اطلاعیه شماره (۳) روش برگزاری امتحانات حضوری پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 99-۱۳۹۸ را تشریح کرد. این اطلاعیه به شرح زیر است:
با آرزوی سلامتی برای دانشجویان عزیز و تشکر از همراهی شما در تداوم آموزش در شرایط ویژه نیم سال جاری، به اطلاع می‌رساند بر اساس درخواست برخی از دانشجویان عزیز و اساتید گرامی جهت تمدید زمان انتخاب برای تصمیم‌گیری اعضای هیأت علمی در خصوص برگزاری امتحان به شیوه حضوری و یا غیر حضوری در مقطع کارشناسی و دکتری عمومی دامپزشکی، تغییراتی در فایل اولیه ایجاد گردید و برخی از دروس به شیوه امتحان غیرحضوری تغییر یافت.
در لیست پیوست «دروس دارای امتحان حضوری» ارائه گردیده است. لذا برای این دروس آزمون حضوری در دانشکده‌های محل تحصیل دانشجو و سایر استان‌ها و شهرهای کشور در مراکز منتخب پیام نور برگزار خواهد گردید. فهرست حوزه‌های امتحانی در سامانه جامع آموزش برای دانشجویان دوره کارشناسی و دکتری عمومی دامپزشکی و یا دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی که دروس جبرانی در مقطع کارشناسی دارند قابل انتخاب می‌باشد.
امتحانات حضوری دروس مقطع کارشناسی و دکتری عمومی دامپزشکی طبق تقویم آموزشی و برنامه زمان‌بندی اعلام شده برای هر درس، از تاریخ ۰۵/‏۰۴/‏۱۳۹۹برگزار خواهد شد. ضروری است تمامی دانشجویان مقاطع کارشناسی و دکتری عمومی دامپزشکی که دارای دروس نیازمند امتحان حضوری می‌باشند، با مراجعه به «سامانه جامع آموزش» برای تمامی امتحانات پایانی فقط یک مرکز / محل آزمون را مشخص نمایند. توضیحات مربوط به تعیین حوزه / محل آزمون و سایر موارد ضروری در سامانه جامع آموزش (سامانه گلستان) ارائه شده است.
تبعات عدم انتخاب حوزه / محل آزمون و یا عدم حضور در جلسه امتحانی برعهده دانشجو خواهد بود.در صورت وجود هرگونه ابهام و سوال به میز خدمت امتحان پایان ترم مراجعه شود.