سهام استقلال و پرسپولیس به‌زودی عرضه می‌شود

رییس سازمان خصوصی‌سازی:

رییس سازمان خصوصی‌سازی از تعیین تکلیف اختیار مالکانه و عرضه سرخابی‌ها در بورس خبر داد و گفت: از ماه آینده فرآیند عرضه ۱۰ تا ۲۰ درصدی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انجام می‌شود.

 




 رییس سازمان خصوصی‌سازی از تعیین تکلیف اختیار مالکانه و عرضه سرخابی‌ها در بورس خبر داد و گفت: از ماه آینده فرآیند عرضه  ۱۰ تا ۲۰ درصدی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انجام می‌شود.
به گزارش  ایرنا، در ادامه گمانه‌زنی‌های انجام شده درباره زمان واگذاری سهام سرخابی‌ها در بورس، رییس کل سازمان خصوصی‌سازی در گفت‌وگویی از تعیین تکلیف واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد و گفت: اختیار مالکانه و عرضه مجموعه سرخابی‌ها از سوی کنفدراسیون آسیا برای حل مشکل دو تیم، تعیین تکلیف شد.
«حسین قربان‌زاده»از عرضه اولیه سهام استقلال و پرسپولیس در بورس از بهمن‌ماه خبر داد و اعلام‌کرد: عرضه اولیه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در صورت ارائه صوررت‌های مالی حسابرسی شده به سازمان بورس و تایید آنها، در بهمن ماه انجام می‌شود.
همچنین «جعفر زرنگار»، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و نظارت ورزش قهرمانی نیز با اشاره به پایان مهلت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: وزارت ورزش در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا، ضمن اعلام این تصمیم از آغاز روند خصوصی‌سازی دو باشگاه خبر داد.