تا فرصت هست باید فکری به حال وضعیت اقتصادی مردم بشود

بگذارید بدون طعنه و کنایه زدن، راحت و بدون‌حاشیه بگوئیم که فقر در حال بزرگ شدن است؛ چنان بزرگ که والدین را از بزرگ کردن نوزادان و فرزندان خود بازمیدارد و آنان را دچار چنان وضعیت غیرقابل تحملی می‌کند که ناچار می‌شوند نوزادان و کودکان دختر خود را به رایگان و فرزندان پسر خود را با قیمتی توافقی که اغلب بسیار کم است، واگذار کنند. در این میان البته همیشه پای دلالان در میان است؛ دلالانی که بیشترین سود را از چنین معاملات غیر انسانی می‌برند. اما سوی دردناک ماجرا این است که معلوم‌نیست سرنوشت این کودکان در نهایت چه می‌شود؟ خیلی خوشبینانه خواهد بود اکر فکر کنیم که این فرزندان تیره‌بخت، تحویل خانواده‌ای مناسب و جویای فرزند شوند. چرا که در بازار خرید و فروش کودکان، اغلب دست مافیای قاچاق اعضای بدن درکار است و نوزدان و کودکانی که این‌گونه واگذار می‌شوند و معمولا هم‌ محصول خانواده‌های بسیار فقیر و یا زنان معتاد هستند، گاهی هرگز طعم زندگی را نمی‌چشند و قربانی بازار سیاه خرید و فروش اعضای بدن یا در بهترین حالت تکدی‌گری می‌شوند؛ فرزندانی که توسط مواد مخدر بی‌حال شده و درآغوش زنان متکدی برای جلب ترحم رهگذاران استفاده می‌شوند.


بگذارید بدون طعنه و کنایه زدن، راحت و بدون‌حاشیه بگوئیم که فقر در حال بزرگ شدن است؛ چنان بزرگ که والدین را از بزرگ کردن نوزادان و فرزندان خود بازمیدارد و آنان را دچار چنان وضعیت غیرقابل تحملی می‌کند که ناچار می‌شوند نوزادان و کودکان دختر خود را به رایگان و فرزندان پسر خود را با قیمتی توافقی که اغلب بسیار کم است، واگذار کنند. در  این میان البته همیشه پای دلالان در میان است؛ دلالانی که بیشترین سود را از چنین معاملات غیر انسانی می‌برند. اما سوی دردناک ماجرا این است که معلوم‌نیست سرنوشت این کودکان در نهایت چه می‌شود؟ خیلی خوشبینانه خواهد بود اکر فکر کنیم که این فرزندان تیره‌بخت، تحویل خانواده‌ای مناسب و جویای فرزند شوند. چرا که در بازار خرید و فروش کودکان، اغلب دست مافیای قاچاق اعضای بدن درکار است و نوزدان و کودکانی که این‌گونه واگذار می‌شوند و معمولا هم‌ محصول خانواده‌های بسیار فقیر و یا زنان معتاد هستند، گاهی هرگز طعم زندگی را نمی‌چشند و قربانی بازار سیاه خرید و فروش اعضای بدن یا در بهترین حالت تکدی‌گری می‌شوند؛ فرزندانی که توسط مواد مخدر بی‌حال شده و درآغوش زنان متکدی برای جلب ترحم رهگذاران استفاده می‌شوند.
اغلب  سامانه‌های فروش کودکان و نوزدان را دلال‌ها در اینستاگرام و سایت‌های مختلف اینترنتی تحت دارک وب، اداره می‌کنند و گاهی چنان حرفه‌ای این سایت ها را اداره می‌کنند یا تحت دارک وب قرار دارند که ردگیری و دستگیری آن‌ها چندان آسان نیست و این از جمله وظایف مهم و انسانی پلیس فتاست که باید وارد این‌میدان شود و از ادامه و افزایش چنین فعالیت‌هایی جلوگیری کنند.