کریم برای جبران به پرسپولیس برمی‌گردد؟

مدتهاست که زمزمه انتقال کریم انصاری‌فرد به پرسپولیس به گوش می‌رسد؛ شایعه‌ای که با بازتاب در شبکه الکاس قطر جدی‌تر هم شده است. کریم ۳۰ ساله در حال حاضر در عضویت السیلیه قطر است و رسانه‌های این کشور گاه و بیگاه اخباری در مورد پایان همکاری با او منتشر می‌کنند. اینطور به نظر می‌رسد که انصاری‌فرد برای فصل آینده مورد نظر مدیران السیلیه نیست و همین مساله بازگشت او به پرسپولیس را باور پذیرتر می‌کند. فراموش نکنیم سرخپوشان حتی همین الان هم به شدت با مشکل کمبود مهاجم مواجه هستند و اگر بنا به جدایی علی علیپور یا مهدی ترابی در پایان فصل باشد، این مشکل تشدید هم خواهد شد. بنابراین مدیران باشگاه حتما از انگیزه کافی برای بازگرداندن کریم برخوردار هستند.


مدتهاست که زمزمه انتقال کریم انصاری‌فرد به پرسپولیس به گوش می‌رسد؛ شایعه‌ای که با بازتاب در شبکه الکاس قطر جدی‌تر هم شده است. کریم 30 ساله در حال حاضر در عضویت السیلیه قطر است و رسانه‌های این کشور گاه و بیگاه اخباری در مورد پایان همکاری با او منتشر می‌کنند. اینطور به نظر می‌رسد که انصاری‌فرد برای فصل آینده مورد نظر مدیران السیلیه نیست و همین مساله بازگشت او به پرسپولیس را باور پذیرتر می‌کند. فراموش نکنیم سرخپوشان حتی همین الان هم به شدت با مشکل کمبود مهاجم مواجه هستند و اگر بنا به جدایی علی علیپور یا مهدی ترابی در پایان فصل باشد، این مشکل تشدید هم خواهد شد. بنابراین مدیران باشگاه حتما از انگیزه کافی برای بازگرداندن کریم برخوردار هستند.
انصاری‌فرد لیگ دوازدهم در پرسپولیس حضور داشت و به بخشی از پروژه شکست‌خورده کهکشانی‌ها در این تیم تبدیل شد. محمد رویانیان در آن فصل تیمی پرستاره بست که البته نتوانست حواشی آن را مهار کند و همه با هم غرق شدند. یکی از مشکلات کریم در آن فصل، حضور همزمان محمد قاضی بود؛ بازیکنی که سبک و منطقه بازی‌اش کاملا شبیه انصاری‌فرد بود و همین مساله مشکل درست می‌کرد. انصاری‌فرد روز
28 خرداد 91 و 18 روز بعد از محمد قاضی به پرسپولیس پیوست. همان زمان این نقل قول غیررسمی از قاضی وجود داشت که اگر می‌دانست کریم هم پرسپولیسی می‌شود، به یک تیم دیگر می‌رفت. عجیب اینکه هر دو مهاجم در پایان فصل از پرسپولیس جدا شدند و به اردوگاه رقبا پیوستند؛ قاضی سر از استقلال درآورد و انصاری‌فرد تراکتوری شد.
به هر حال انصاری‌فرد در پرسپولیس دوران پر فراز و نشیبی را پشت
سر گذاشت. او بعضا دور از انتظار بود و در برخی مسابقات خوش می‌درخشید. کریم دو هت‌تریک برای سرخ‌ها انجام داد؛ یکی در لیگ برابر پیکان با هدایت مانوئل ژوزه و دیگری در جام حذفی مقابل ملوان زیر نظر یحیی گل‌محمدی. انصاری‌فرد حتی در همان فینال تلخ کذایی برابر سپاهان هم یکی از گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساند و بنابراین عجیب نیست که یحیی به جذب دوباره او تمایل داشته باشد. کریم در این سال‌ها باتجربه‌تر شده و اگر قصد بازی در لیگ ایران را داشته باشد، پرسپولیس می‌تواند برای او بهترین گزینه باشد. البته در این صورت انصاری‌فرد باید شانس بیاورد اتفاقات عجیب
هفت سال پیش تکرار نشود و این بار خبری از بی‌ثباتی و تغییر مربی یا باندبازی و هرج و مرج داخل تیم نباشد.