فرصت ۲ هفته ای دانشگاه شهید بهشتی برای اسکان دانشجویان دکتری در خوابگاه

دانشگاه شهید بهشتی در اطلاعیه ای اعلام کرد: به دانشجویان مقطع دکتری که تا پایان شهریور ۱۳۹۹ امتحان ارزیابی جامع آموزشی و پژوهشی آنان برگزار می‌شود یک فرصت دو هفته ای برای اسکان در خوابگاه داده خواهد شد.


دانشگاه شهید بهشتی در اطلاعیه ای اعلام کرد: به دانشجویان مقطع دکتری که تا پایان شهریور 1399 امتحان ارزیابی جامع آموزشی و پژوهشی آنان برگزار می‌شود یک فرصت دو هفته ای برای اسکان در خوابگاه داده خواهد شد.
به گزارش  فارس ، دانشگاه شهید بهشتی در اطلاعیه ای اعلام کرد: دانشجویان مقطع دکتری تا پایان شهریور ۱۳۹۹ که امتحان ارزیابی جامع آموزشی و پژوهشی آنان برگزار می شود یک فرصت دو هفته ای برای اسکان در خوابگاه داده خواهد شد.
براساس این گزارش ،  دانشجویان تحصیلات تکمیلی متقاضی خوابگاه در تابستان ۹۹  می توانند بر اساس اطلاعیه مشترک معاونت دانشجویی و معاونت آموزشی در خصوص واگذاری خوابگاه اقدام کنند.
گفتنی است ، متقاضیان برای ثبت درخواست حداکثر تا امروز
۱۰ تیرماه  به بخش پیشخوان سامانه جامع گلستان دانشگاه شهید بهشتی مراجعه کرده  و با باز کردن صفحه پیشخوان خدمت درخواست خود را ثبت کنند.
لازم به ذکر است، پس از ارائه درخواست و تائید نهایی مراتب از طریق پیشخوان سامانه جامع گلستان به اطلاع دانشجوی متقاضی رسانده خواهد شد.