آيين تكريم و معارفه مدير شركت شهرك‎هاي صنعتي استان مركزي

با حضور رضا رحيمي معاون توسعه مديريت و منابع و امور استان‏هاي سازمان صنايع كوچك و شهرك‏هاي صنعتي كشور آيين تكريم و معارفه مدير عامل شركت شهرك‎هاي صنعتي استان مركزي برگزار شد. در مراسم فوق ميرزايي با اشاره به شعار سال،عنوان كرد شعار ما استفاده حداكثري از ظرفيت‏هاي استان بوده است. كسري بودجه كاهش يافته و در سال گذشته ۴۰۰قرارداد منعقد شده در ۲۰۰ هكتار انجام شده است.

 


اراك-خبرنگار آفرينش
با حضور رضا رحيمي معاون توسعه مديريت و منابع و امور استان‏هاي سازمان صنايع كوچك و شهرك‏هاي صنعتي كشور آيين تكريم و معارفه مدير عامل شركت شهرك‎هاي صنعتي استان مركزي برگزار شد.
در مراسم فوق ميرزايي با اشاره به شعار سال،عنوان كرد شعار ما استفاده حداكثري از ظرفيت‏هاي استان بوده است. كسري بودجه كاهش يافته و در سال گذشته 400قرارداد منعقد شده در 200 هكتار انجام شده است.
ميرزايي ادامه داد:54واحد راكد به چرخه توليد برگشته است و 243ميليارد تومان شهرك سازي انجام داده ايم و لازم به ذكر است بيشترين ابقا در قراردادها را داشته‏ايم.
ميرزاخاني معاون اقتصادي استانداري مركزي هم گفت تا پايان آذر ماه سال‏جاري 99000واحد صنعتي، كشاورزي و گردشگري در كشور ثبت شده كه دو ميليون و هفتصد هزار نفر اشتغال ايجاد كرده است.
وي افزود:65000از اين واحدها صنعتي هستند و از اين تعداد 32000واحد در شهرك‏هاي صنعتي مستقر هستند كه 983000نفر اشتغال پايدار در اين شهرك‏ها به وجود آمده است.
معاون اقتصادي استاداري مركزي تصريح كرد:17350واحد توليدي غيرفعال شناسايي شده كه13000واحد آن قابليت راه اندازي دارد كه اگر
 به چرخه توليد برگردند156000شغل ايجاد خواهد شد.
در ادامه رحيمي عنوان كرد:استان مركزي در جمع ده استان برتر در مجموع همه شاخص ها است و ماموريت اصلي سازمان در حال حاضر حمايت از صادرات،نمايشگاه‏ها و خوشه‏هاست و احداث شهرك‏هاي صنفي تخصصي بايد در اولويت قرار گيرد و با مشوق‏ها شركت‏هاي دانش بنيان تاسيس گردد.
علي جودكي مدير كل صمت استان نيز عنوان كرد:مهمترين مولفه در صنعت توجه به نيروي انساني است آمايش صنعت در حال انجام است و تلاش در صدد توسعه يافتگي استان داريم.
درپايان مراسم از زحمات طيب ميرزايي مدير عامل شركت شهرك‏هاي صنعتي استان مركزي تقدير و عليرضا حيدري تفرشي به عنوان سرپرست اين شركت معرفي شد.عليرضا حيدري پيش ازاين شهردار شهرهاي دليجان و مامونيه،گلساربوده و قائم مقامي شهردار مشكين دشت،معاون شهرسازي و عمراني شهر جديد هشتگرد،عضو كار گروه تخصصي نقشه برداري هيات مديره نظام مهندسي استان البرز را در كارنامه خود دارا مي‏باشد.