مشکلی بابت تامین آب شرب خوی در تابستان وجود ندارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی :

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت: آماده یک تابستان سخت هستیم و هیچ مشکلی از بابت تامین آب شرب در این شهرستان وجود ندارد.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت: آماده یک تابستان سخت هستیم و هیچ مشکلی از بابت تامین آب شرب در این شهرستان وجود ندارد.
یداله سلطانی در گفت و گو با ایسنا افزود: باوجود شیوع ویروس کرونا و افزایش میزان مصرف آب، پرسنل شرکت آب و فاضلاب در آمادگی کامل برای ارائه خدمات و تامین آب شرب مورد نیاز مردم قرار دارند.
وی با اشاره به آخرین وضعیت مصرف آب در شهرستان خوی با توجه به شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: در شهرستان خوی همیشه تجهیزات برای فصل گرما در آمادگی قرار دارند و با وجود توام شدن شیوع کرونا با فصل گرما، نگرانی خاصی در این زمینه وجود نداشته و پیش بینی های لازم در این خصوص انجام شده است.
وی افزود: در حال حاضر با توجه به مسایل به وجودآمده در بحث شیوع کرونا، مردم آب بیشتری را مصرف می‌کنند و در این زمینه با رشد 35 درصدی مصرف آب مواجه شده‌ایم که این میزان رشد، طبیعی و قابل پیش بینی بود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی با بیان اینکه در حال حاضر مشکلی در بحث تامین آب مورد نیاز مردم وجود ندارد، تصریح کرد: در این زمینه ممکن است مشکلات اجتناب‌ناپذیر و جزیی مانند شکستگی خطوط را شاهد باشیم اما این مسایل روزمره هستند و جای نگرانی نیست.