جهش تولید و اشتغال با جذب سرمایه گذار در فیروزکوه محقق می‌شود

فرماندار فیروزکوه:

فرماندار فیروزکوه گفت:جهش تولید و اشتغال پایدار با جذب سرمایه گذار در فیروزکوه محقق می‌شود.



فرماندار فیروزکوه گفت:جهش تولید و اشتغال پایدار با جذب سرمایه گذار در فیروزکوه محقق می‌شود.
به گزارش خبرنگارآفرینش، مهدی یوسفی جمارانی در جلسه کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری فیروزکوه با حضور اعضا و سرمایه گذاران در محل فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: جهش تولید و اشتغال پایدار بدون حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی و کارآفرینان محقق نمی‌شود و دستگاه‌های اجرایی می‌بایست روان سازی کارها را در جهت جذب سرمایه گذاران با هدف رونق کسب و کار و اشتغال پایدار در دستور کار قرار دهند.
یوسفی جمارانی گفت: یکی از سیاست‌های اصلی دولت در شهرستان فیروزکوه فراهم کردن بسترهای مناسب سرمایه گذاری و استقبال از طرح‌های اشتغال زا با هدف رونق اقتصادی منطقه است.
وی افزود:فیروزکوه از ظرفیت و پتانسیل‌های متعددی در صنعت، کشاورزی، گردشگری برخوردار است که سرمایه گذاری در این بخش‌ها به ایجاد اشتغال پایدار می‌انجامد.
فرماندار شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه هدف از برگزاری این کار گروه بررسی طرح‌های سرمایه گذاری با هدف ارائه مجوزهای همکاری و پشتیبانی لازم است، افزود: ایجاد اشتغال پایدار و تحقق جهش تولید بدون همکاری دولت و بخش خصوصی امکان‌پذیر نیست و در همین راستا باید راه را برای واگذاری‌ها و مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری باز کنیم.
وی اظهار داشت: دولت برای ایجاد اشتغال پایدار به سرمایه گذاری نگاه ویژه دارد و بی تردید دولت به تنهایی و بدون حضور فعالان بخش خصوصی ظرفیت ایجاد اشتغال و رونق تولید را ندارد.