معاون وزیر علوم: طرح پایش سلامت برای ۳۰ هزار دانشجو انجام شد

رئیس سازمان امور دانشجویان از افزایش امکانات ورزشی برای اوقات فراغت دانشجویان در کنار خوابگاه ها خبرداد و گفت:طرح پایش سلامت نیز برای ۳۰ هزار دانشجو انجام گرفت.


رئیس سازمان امور دانشجویان از افزایش امکانات ورزشی برای اوقات فراغت دانشجویان در کنار خوابگاه ها خبرداد و گفت:طرح پایش سلامت نیز برای ۳۰ هزار دانشجو انجام گرفت.
به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، مجتبی صدیقی، رئیس سازمان امور دانشجویان در آیین تجلیل از قهرمانان، مدال‌آوران و دست‌اندرکاران رویدادهای بین‌المللی ورزش دانشجویان در سال ۱۳۹۸ که با حضور
 وزیر علوم برگزار شد اعلام کرد: در عرصه ورزش دانشجویی در بحث زیرساخت‌ها، امروز به سرانه ۲ متر مربع برای هر دانشجو رسیده‌ایم.
صدیقی با بیان اینکه یکی از اهداف ما در هفت سال اخیر،
نظم و انضباط در فعالیت‌ها بود که تقدیر به موقع از ورزشکاران یکی از آنها است، اظهار داشت: ما افتخارات ورزشکاران را در همان سال تقدیر می‌کنیم که سال گذشته با مشکل شیوع بیماری کرونا رو به رو شدیم و به موقع انجام نشد و از ابتدای سال به دنبال بهتر شدن شرایط برای برگزاری تجلیل بودیم.
رئیس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه در سال ۱۳۹۸ توفیقات خوبی در عرصه ورزش دانشگاهی داشتیم، افزود: در این مدت درخصوص توسعه زیرساخت‌های فضای ورزش دانشگاهی فعالیت‌های خوبی صورت گرفت و در این راستا ۸۳ پروژه زودبازده داشتیم که 65 پروژه به نتیجه رسیده و ساخت ۲۹ پروژه کلان ورزشی نیز در حال پی گیری است.
وی در ادامه گفت: علاوه بر این در کنار خوابگاه‌های دانشجویی امکانات ورزشی برای اوقات فراغت دانشجویان افزایش یافته و طرح پایش سلامت نیز برای ۳۰ هزار دانشجو انجام گرفت.
صدیقی با اشاره به برگزاری رویدادهای داخلی و ملی ورزش دانشجویان گفت:هر دو سال یک بار المپیاد ملی، المپیاد ورزش همگانی و یونیور
سیاد جهانی ورزش دانشجویان برگزار می‌شوند که سال گذشته
 المپیاد همگانی برگزار شد و تابستان امسال هم دانشگاه گیلان میزبان المپیاد ملی بود که با شیوع ویروس کرونا به سال بعد موکول شد.