ادله محکم‌تان چه شد آقای انصاری‌فرد؟

به سلامتی حکم فیفا درباره پرونده شکایت گابریل کالدرون و دستیارانش از باشگاه پرسپولیس صادر شد و طبق حکم فیفا پرسپولیسی‌ها باید ۷۴۵هزار دلار به سرمربی سابق‌شان و دستیاران او پرداخت کنند. از این مبلغ ۵۸۰ هزار دلار به شخص کالدرون برای مبلغ قراردادش و البته مبلغی برای حق دادرسی مربوط می‌شود. فیفا همچنین در پرونده خواکین و والنسیا دو دستیار کالدرون نیز پرسپولیس را به ترتیب به پرداخت ۹۰ و ۷۵ هزار دلار محکوم کرده است.


به سلامتی حکم فیفا درباره پرونده شکایت گابریل کالدرون و دستیارانش از باشگاه پرسپولیس صادر شد و طبق حکم فیفا پرسپولیسی‌ها باید 745هزار دلار به سرمربی سابق‌شان و دستیاران او پرداخت کنند. از این مبلغ 580 هزار دلار به شخص کالدرون برای مبلغ قراردادش و البته مبلغی برای حق دادرسی مربوط می‌شود. فیفا همچنین در پرونده خواکین و والنسیا دو دستیار کالدرون نیز پرسپولیس را به ترتیب به پرداخت ۹۰ و ۷۵ هزار دلار محکوم کرده است.
پرسپولیس در حالی باید 580 هزار دلار به کالدرون بدهد که محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل سابق این باشگاه در گفتگوهای متعددی مدعی شده بود که پرسپولیس طبق قرارداد نباید چنین مبلغی را به کالدرون بدهد. او یک بار گفته بود: «کالدرون 300 هزار دلار بابت قرارداد و 125 تا 250 هزار دلار بابت غرامت فسخ قرارداد از پرسپولیس خواسته که از نظر ما و با ادله‌ای که داریم اصلا قابل قبول نیست. برای پرداخت پاداش‌های او هم راهکار داریم هرچند که آنها را هم قبول نداریم چرا که ادله محکمی داریم!» انصاری‌فرد در همین گفتگو مدعی شده بود که بیشترین مبلغی که کالدرون می‌تواند با شکایت از پرسپولیس به فیفا دریافت کند، 400 هزار دلار است! در واقع ایشان درخواست مجموعا 570 هزار دلار کرده که ما اصلا این مبلغ را قبول نداریم.» حالا حکم فیفا آمده و در حالی که جناب انصاری‌فرد مدعی بودند که ادله محکمی در اختیار دارند و کالدرون نمی‌تواند به خواسته‌اش که همان 570 هزار دلار است برسد، پرسپولیس با حکم فیفا باید 10 هزار دلار هم اضافه بر آنچه که کالدرون از پرسپولیس می‌خواست به او پرداخت کند.
 راستش با این حکم و این ادعاها، یاد ادعای امیرحسین فتحی افتادیم که گفته بود پرونده شکایت شفر از استقلال را با صفر ریال خواهد بست اما حالا با حکم فیفا استقلال باید به این مربی آلمانی 550 هزار دلار بپردازد!