عزم جدی مجمع نمایندگان تهران برای رفع مشکلات پروژه های عمرانی شهرستان اسلامشهر

عزم جدی مجمع نمایندگان تهران برای رفع مشکلات پروژه های عمرانی شهرستان اسلامشهر

 


اسلامشهر -بهاره عشقی صابر
اعضای هیات رئیس مجلس شورای اسلامی طی بازدید از پروژه‌های کلان شهرستان اسلامشهر برای رفع مشکلات احداث مترو، کمربندی شمالی و بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر قول مساعد دادند.
اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی پس از بازدید از پروژه‌های عمرانی کلان شهرستان اسلامشهر در جلسه جمع بندی سفر که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، قول همکاری و مساعدت برای رفع مشکلات احداث مترو، کمربندی شمالی و بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر را دادند.
در این بازدید که فرماندار، شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر اسلامشهر نیز حضور داشتند، اعضای مجمع نمایندگان تهران با بازدید میدانی از شفت میانی مترو شاتره، ایستگاه مترو میدان نماز، کمربندی شمالی و بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی از نزدیک در جریان روند پیشرفت و موانع و مشکلات موجود در اجرای پروژه ها قرار گرفتند.
یکی از مشکلات مطرح شده عدم اجرای حفر تونل دستی درقطعه اول اتصال خط ۳ آزادگان به مترو اسلامشهر بود که تنها ۲۳۰ متر از طول
 ۹۰۰ متر حفاری دستی باقی مانده و مقرر گردید مجمع نمایندگان موضوع را از شهرداری تهران پیگیری و مرتفع سازند.
همچنین پیگیری مجمع نمایندگان تهران از ستاد رفع تحریم بابت تهاتر نفت برای پروژه مترو اسلامشهر و ماده ۵۶ و استفاده از بانک های عامل از مصوبات بازدید میدانی بود.